دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

جمعه ها چیکار میکنین که حوصلتون سر نمیره ؟ و یه دستتون رو به صورتتون ستون نمیکنین و کیف جمعه بودن رو میکنین؟

  • asra ツ..

نظرات  (۲۶)

  • ماهی کوچولو
  • یا میریم بیرون یا دورهمی با خانواده یه چیزی درست میکنیم یا یه کتاب جذاب رو بی مکث میخونیم عینهو هود بی مکث آروم و بی صدا :))) و صدالبته بی مکث
    گویم که:
    خسته نباشین بی مکث:|
    کی گفته سر نمیره؟ خیلی هم سر میره :| حوصله رو میگم.
    گویم که:
    زیرشو کم کنین سر نره:|
    سلام کار خاصی نمیکنیم :|
    میشینیم وبلاگارو چک میکنیم :|
    عصن خیلی کنجکاوی به سرمون بزنه میریم میخوابیم
    گویم که:
    سلام
    خسته نباشی با این همه فعالیت واقعا:|
    یادم نبود جمعس :| 

    گویم که:
    منم هفته قبل یادم نبود:|
    الان فهمیدی احساس بی حوصلگی کردی؟
    من تا کنکورمو ندم هر روزم جمعس :|
    گویم که:
    کم موند تو دیگه کولی بازی در نیار عه:|
    فقد جواب سوالتو دادم وگرنه که هیچی نمیگفدم :|
    گویم که:
    بیخود میکردی با جوجت:|
    به جوجم هیچی نگو عه :|
    گویم که:
    حالا من که چیزی نگفتم یکی گفته بگم گوش جوجت کشیدن میخواد
     و بازه مسیر بسته شد:| فقط فکر کنم برای گفتن این حرف مسیر برای چند ثانیه باز شد:|
    البته الان دو طرفه بسته هستش:|
    قوربونه جوجه ی مسیر باز کنم بشم :))))
    گویم که:
    یه لحظه ای باز کرد باز مسدوده:|
    کله جوجه ات کنده شه ... اصلا فاطمه برداره ببره:|
    تا صبح بیدار موندن تا ساعت پنج ظهر خوابیدن صبحونه و نهار و شام خوردن دوباره خوابیده این جوری میرسیم به شنبه
    گویم که:
    عجب خیلی زحمت کشیدین واقعا بهتون خسته نباشید میگم ... معمولا ساعت 12:30 نشده ها بهم میگن بخواب تا 5 بیدار بودین ؟؟!!! خسته نباشین واقعا التماس دعا

    .-.

    گویم که:
    رولی بق بقو چپه شده به نظرت با آرمان به اختلاف رسیدن؟:|
    برداره ببره :| فک کردی ی جایی میذارم که راحت ببره؟ :| بعد فک میکنی جرعت میکنه ببره؟ :| فک نکنم به بعدش که من کولی میشم بیارزه :| 
    گویم که:
    دستم به فاطمه میرسید بهش میگفتم برداره ببینم تو چیکار میکنی اصلا ... یعنی دیدن داره قیافه تو توی اون لحظه:|
    تو خجالت نمیکشی دختر به این گندگی عروسک بازی میکنی؟هان؟:|
    نوچ این کبوترا حوصله شون که جمعه ها سر میره چپه میشینن رو سیم چراغ برق :)))
    گویم که:
    :)))
    مگه خفاشن؟:)))
    قیافه من اینجوری 😒😒😒
    نوچ خجالت نمیکشم :| 
    گویم که:
    میدونم تو پرو تر از این حرفایی:|
    خفاشا بیشتر وختا اینجورین ولی کبوترا فقد جمعه غروبا :)))
    گویم که:
    بق بقو  اره؟ :))))
    منم التماس دوعا میگم بهش :))) بالاخره توانایی میخواد تا ۵ صبح بیدار بودن من ندارم :|
    گویم که:
    تا 5 بعد از ظهر خواب بوده
    و تا خود صبح بیدار به نظرت به این چی میگن؟
    باش بس رویام التماس دعا میکنه همین که شبا دستاتون بالاس برا رویام دعا کن خیلی محتاجه:|
    هیچی نمیگن :| 
    اصلا برا چی باید چیزی بگن؟ :|
    آها بهش میگن خوفاشه شب :))) 
    البته ی چیز دیگم میگن که بعدا تو گوشت میگم :)))
    گویم که:
    منم مد نظرم بود حرف دلمو گفتی:)))
    اره اره به گوشم بگو اینجا موش داره موشم گوش داره میره میگه بهش اون وقت جوجت ترور میشه:)))
    من کارم از دوعا گذشته ها باید معجزه رخ بده :| 
    گویم که:
    نه این جوری که شبا بیداره فکر نکنم بدون جواب برگرده ... تو بسپار بهش کارتو راه میندازه من میدونم :))
    اصلا من اینجام که حرفای دلتو بزنم :)))) نکه از نگات میخونم تو دلت چیه :)))
    جوجمو،به،هیشکی،نه،می،دم :|
    😭😭😭 هعی منو تهدید میکنه 😭😭😭
    گویم که:
    ایول دیگه منم تو رو نداشتم چطوری میتونستم به دختر بگم عروس بشنوه :|
    ببین من میدونم این بلخره یه بلایی سرش میاره خلاصه مواظب باش:|
    خپ پس دوعا کنه 😀 
    گویم که:
    بس تا اون دوعا کنه تو هم نوع دعاهاتو بهش بگی من برم نمازمو بخونم بیام:|
    والا بوخودا :| 
    اصن تا وختی هی منو تهدیدِ جوجه ای کنی قهرم 😒
    گویم که:
    یعنی الان من کشته مرده قهر تو هستم توی این موقعیت :)))))))))))))))))))))))))
    الان قهر تو رو کجایدلش بزاره:))))))
    کدوم موقعیت؟ :| 
    الان دارم دلتو نیگا میکنم بالا سمت چپ خالیه همونجا بذار :))))
    گویم که:
    توی موقعیت مسیر دو طرفه بسته رو میگم :|
    دل کی رو میبینی تو من دل خودمو نمیگما :|
    دل من جا نداره:|
    من با تو دارم حرف میزنما :| با یکی چیکار دارم :| 
    من جا میدم :|
    گویم که:
    اها قهرو با من بودی؟ من که تهدید نمیکنم:|بخوای با من قهر کنی :|
    شانس ندارم یه نفر دیگه تهدید میکنه با من قهر میکنه چرا همه با من قهر میکنن آخه:|
    چرا دیگه گفتی کنده شه سرش بعدشم گفتی فاطمه برش داره:| 
    دیگه همینه که هس :|
    گویم که:
    خوب کردم اصل عه:|
    دقت کردی کسی قد ما چرت و پرت حرف نمیزنه ؟ خدا این چرت و پرتا رو ازمون نگیره:|
    من که کلا کم حرف میزنم کلا چرا و پرت گویم :|
    گویم که:
    معلومه :|
    غیبت کردید
    رویااااا تو نمیدونی من از خفاش بدم میاااد😒
    اسرا تو که میدونی😑
    حالا اومدید منو به خفاش تشبیه کردید😐
    اصلا دلم خواست چپه نشستم:|
    آرمان کیست؟چند وظیفه ان را نام ببرید؟(چهار مورد) ۱نمره:|
    گویم که:
    غیبت شیرین است و و غیبت تو حلال  ما حلال خدا رو حرام نمیکنیم:|
    دونستن ما دلیل بر گفتنمون نمیشه:|
    دل به خواهی نیست غریضیه این طور که رویا میگه:|
    ما میتونیم حتی آرمانو برات تفسیر کنیم از چند بعد مختلف میخوای؟
    یکی از وظایفش دست تو رو اون بالا بالا گرفتنه:| بازم بگم؟
    جمعه ها پست میدیم... روی برجک... اصلاً هم حوصله مون سر نمیره... دل همه تون آب :{
    گویم که:
    رو برجک جزغاله شدی دیگه امروز فرداس به عنوان نگهبان سوخته معرفیت کنن ...میگم دل کی  آب شه دل کی نه:|
    حالا که فکر میکنم ما میتونیم هزار تا کار مختلف انجام بدیم:|بزار دلتم بسوزه :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">