دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از مینی سوال قبلی یکی گوشه جا افتاده و اونم این که
شما هندونه رو با قاشق میخورین آیا؟ یعنی واقعا هندونه رو با قاشق میخورن؟:|
  • asra ツ..

نظرات  (۲۳)

تکراری :|
گویم که:
کوفت ازت پرسیدم یادم افتاد گفتم از بقیه هم بپرسم:|
با قاشق خوشمزه تر میشه... به جان خودم :|
گویم که:
عه برو بابا
با قاشق آخه مگه غذاس؟عه
من نگفتم شبیه یه نفری بیا... نکنه قبلش لگدم میکنی آره؟
اصن تو گلوت گیر کرده بود این کوفت و بگی بهم :|
گویم که:
اره خدا وکیلی خیلی وقت میشه استفاده نکرده بودم :|
من با چاقو میخورم:|


+سلام میکنیم به رویا و آبو و...هر کی آشناست🙄
گویم که:
خب همه با چاقو میخورن دیگه با قاشق نمیشه که:|

+ اونام سلام میکنن :|
ما اینجا از بی چنگالی مجبوریم با قاشق هندونه بخوریم... اجبار خوبی بود :)
گویم که:
حالا در اون حد کلاس نخواستیم ازت با کارد هم بخوری راضی هستیم :|
بعدش نمی تونستی با خودت ببری مگه؟:|
بعدش باز این:)؟؟؟
با چنگال. با قاشق هم میتونم بخورم هرچند. :))
گویم که:
یعنی باید بگم پسرا توانایی این رو دارن که با قاشق بخورن یعنی به این درجه از عرفان رسیدن:|
نه اصولا همه با چنگال میخورن :| 
+سهلام بق بقو *__*
گویم که:
من فقط با چاقو تو هم با چاقو بخور تا خط ننداختم رو صورتت

+بعد به من بگو بی عدب باشه؟ به من سلام نکرده به بق بقو سلام میکنه:|
<p>چنگال ببرم توی پادگان؟!!!... با چه رویی؟!!! :|</p><p>بابت این :) معذرت..، از دستم در رفت :{</p>
گویم که:
مگه چنگال رو میخواد؟ مگه نمیزارن؟ داداش من حالا تو آموزشی کارد و قاشق و چنگال برده بود :|
دیگه در نره ها عه-_-
خشن :| 
+خپ باعدب :| نیگا من جواب سلام بق بقو رو دادم مگه تو سلام کردی؟ :| نوچ نوچ بی عدب :|
گویم که:
معظل جامعه که هر روز اینجا سر من آوار میشی تو اول کامنت دادی باید تو سلام بدی بی عدب مفرد:|
دیگه آوار نشم هان؟ :| 

گویم که:
نه بشو ما بدون آوار تو با خاک جهان یکسانیم ای : دی
الکی مثلا:)))
چیشده؟O_o ی ذره زیادی عمیق به موضوع نیگا کردیا :)))
من رفتم پس :| 
عه نیگا گرد و خاک شد :)))
گویم که:
یعنی زیادی توی عمق رفتم؟
ما کشته مرده گردو خاک شوماییم:)))
اداب خوردن هندونه
در ابتدا هندونه رو نصف میکنید و میزارید جلو افتاب مقدار لازم باید برای هر دو نفر یه هندونه باش که به هر کدوم نصفه برسه بعد خنک شدن هر کدوم نصفه خودشو ور میداره با قاشق شخم میزنه بعد این عمل تقریبا هندونه اماده شده و میشه نوش جان فرمود چند مورد چاشنیم داره که میشه اضافه کرد 
عزیزان که این سبک هندونه خوردن رو برای خودشون انتخاب کردن کلماتی از قبیل ایش و ویش و وای مای از این تیکه ها زیاد خواهند شنید اما میتوان به جهت لذت وافر این سبک هندونه خوری اینارو به جون خرید
گویم که:
جان همین هندونه نصف شده اگه چیزیم از قلم افتاده بگو ... میخوای دهنتم بگیر روش یه امتحان بکن آب دهنت بریزه توش بعد بده طرف مقابلت بخوره :|
تعارف نکن
از هر چی هندونه اس زده میشه آدم
رویا امسال بنا به مسایلی فقط خربزه خور شدم هندونه رو مجسم میکنم نمیتونم بخورم:)))))
اوهوم نصفه شبی مغزم درگیر شد اصن :)))
من برم ی دسمال بیارم تمیز کنم اصن وبت خاکی شد :))
گویم که:
رویا هنوز نخوابیدیما بیداریم تو بداری تو رویا میبینی؟:)))))
حالا یه چی گفتم دلت شاد شه وگرنه....
الان اگه تو هندونه نخوری به خواستش رسیده :| اتفاقا باید فقد هندونه بخوری :| 
گویم که:
با این وضع :|
یعنی تجسم میکنم یه جوری میشم فکر کن یه نفر دهنشو بگیره روی هندونه بعد ملچ ملوچ بخور:(((((
وگرنه چی؟ :| 
اوهوم با همین وضع :| 
کاملا بیخیال بشین هندونه بخور اصلانم ککت نگزه :)))
گویم که:
دیگه وگرنه رو بیخیال: دی
نخیرم من نمیتونم قبول کنم درس قارچ شده و با کارد وگرنه هندونه بی هندونه ... الان عین آفتاب پرست چسبیدم به میز چرا نمیرم بخوابم؟:|
ایندفعه از بیخ حذف شد
نمیگم وگرنه چی میگم بیا بریم بخوابیم دیگه بسه چقده حرف میزنی تو زشت نیس یعنی؟:|
تصور اینکه یه نصفه هندونه رو بشینی قاچ کنی بخوری خسته کننده اس با یه تیکه ام حق مطلب ادا نمیشه پس اینجاس که قاشق وارد عمل میشه حدیثم حتی در این مورد داریم که هندونه و قاشق دو یار جدا نشدنی هستند حال کسانی که میخواهند پند اموزند کسانیم که نمیخوان نخواستن محبت زوری نمیشه که 
گویم که:
شما بگو برات قاچ کنن بخور مگه قراره خودت قاچ کنی که زور خستگی رو میزنی؟:|
با قاشق که زور زیاد باید بزنی :|
نه دستت درد نکنه ما گوش پند آموزیمون کره :|
  • مهیار حریری
  • تنها شرایطی ک ممکنه باعث بشه هندونه رو با قاشق بخورم این میتونه باشه که در یه جزیره ی متروک گیر افتاده باشم و از شدت گرسنگی جونم بخطر بیفته ولی چاقو برای بریدن هندونه نباشه :-/
    گویم که:
    :))))) چه باکلاس واقعا الان یه ساعته مردم از بس گفتم هندونه رو با چاقو میخورن:))))
    چرا به من میگی حرف میزنم به یکی نمیگی؟ :| 
    گویم که:
    :))))
    ای کوفت ای درد :)))))
    دیگه بحث و عوض نکن حرف دلتو زدی :| 
    گویم که:
    کدوم حرف دلمو؟یادم نمیاد کدومشو میگی:|
    کلا صوحبت نکن :| بعدا میفهمی کدوم حرف دل :| کامنتارو میتونی مرور کنی :|
    گویم که:
    ها باش فردا مرور میکنم :|
  • چنگیز سیبیل
  • قاشق ؟؟ هندونه ؟؟؟ من ترجیح میدم با سیبیلم هندونه بخورم تا با قاشق 
    + فک کنم با تجسم این دیگه کامل خربزه خور شی:)))
    + سلام بر همه:)
    گویم که:
    سبیل؟:|
    چرا با من این کارو میکنین هان؟:(((
    + سلام همه هم به تو که دیر اومدی هممون خواب بودیم:)))
  • ماهی کوچولو
  • تهشووو خیلی هم میچسبه :)) حس خوردن ته دیگه داره باور کن :)) 
    گویم که:
    نه تهشو دوس ندارم فقط گلش وسلام:|
    اگ آدمی این طرفا باشه با قاشق سوت زنان و به آسمان نگاه کنان  :|

    ولی اگ آدمی نباشه با دست هم میتونیم :|

    خب هندونس آدم دلش میخواد بچگی کنه :| اینقد میچسبه 

    تازه باعث شاد شدن روح اطرافیان هم میشه :)))
    گویم که:
    با دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من دیگه حرفی ندارم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">