دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چرا همه چی این همه قاطی پاتی شده؟ وقتایی که باید بخوابیم خوابمون نمیادکه نمیاد هی چنگ میزنی به خوابه میگه عمرا اگه بیام ... الانم که باید خوابمون نیاد که میگه ایلا و بیلا باید پاشی بری بخوابی من حالیم نمیشه :|


+ اما من میتونم... هر چند در یک حالت کسل باری نشستم اما باید کارامو بکنم :(

+ اینو یادم رفت بگم چرا وقتی آدم خوابش میاد چشماش میسوزه؟یکی نیس بگه به تو چه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۴)

ایلا و بیلا نه، الا و بلا :|
گویم که:
نه من میگم ایلا و بیلا یعنی تو ده ما این طوری تلفظ میشه با تلفظ خودمون نوشتم مشکلی دارن سرتو بکوب به دیوار به من مربوط نمیشه:|
سلام بیخیال برید بخوابید :|
از توصیه های مادر گوش کنین ها میگه: برو بخواب خوابت میاد از اونا :|
گویم که:
من بچه حرف گوش کنی نیستم : دی
اسم اون فیلم هم لاک قرمز بود :(
گویم که:
عجب:|
من دارم کتابای ترم بعد رو میخوانم اینقد حال میده :| جلو جلو خر خوانی کردن 😐
گویم که:
:))))
شما دیگه خر خونی رو گذاشتی تو جیبت :))))
ترجیح میدم تو رو بکویم و دیوار -__-
گویم که:
بکوبکم و دیوار نه ،بکوبم به دیوار:|

دستت رسید و تونستی باش فقط مواظب باش کچل نشی:|

منم همش خوابم میاد :| 
گویم که:
از من خبر نداری رویا:(
چیشده مگه؟ :(
گویم که:
به تو چه:(
خو :(
گویم که:
خو که خو:(
بداخلاخ :(
گویم که:
زشت:(
چیشده خب بگو دیگه :(
گویم که:
میگم حال ندارم خوابم میاد میگه چی شده ... اینجا جای توضیحه؟:|
بی عدب :| من گفتم شاید اتفاق هولناک تری افتاده :| منم الان خوابم میاد :| پاشیم جمع کنیم بساطمونو بکپیم :|
گویم که:
حال ندارم از جام پاشم برم بکپم:|
من حال ندارم از جام پاشم :|
بیا نشسته بکپیم :|
گویم که:
اخه الان بد جایی نشستم خوابم بببره بعدش بیفتم زمین ناکار میشما:|
دیگه ناکار تر از این؟ :| 
نترس بابا هیچیت نمیشه :)))
+نیگا من به فکرتم عصبیت میکنما :))) الان میپاشی منو بزنی بعد دیگه میبینی ایستادی میری سر جات میخوابی :))) چقد من مهربونم آخه *_*
گویم که:
عوض این بیا دستمو بگیر بگو آباجی بیا بریم سر جات بخواب این مهربونانه تره فکر کنما:|
نه دیگه الان من خودمو باید ی نفر بلند کنه چیجوری بیام دستتو بگیرم؟ :| 
به نظرت بق بقو زورش میرسه؟ :)))
گویم که:
بس بزار اینجا بمیرم برو خواهر خودتو نجات بده:(((
بق بقو دست آرمانو میگیره:)))
خواهر خودم کیه؟ :| من نمیفهمم چی میگی :| نفهمم خودتی :|
آرمان بی حیا :| 
گویم که:
عه گیجم کردی :|
آرمان رو توآوردی تو زندگی ما ها :|
بیخود گیجی عه خودتو تقصیر من ننداز :|
من گورم کوجاس که کفنم باشه :| آرمان خودش اومد بمنچه :|
گویم که:
خودت گیجی خنگ :|
باید یه چند تا کفن بخرم هر کی بهم میرسه میگه گورم کجا بود کفنم کجا باشه ... بهتره کفن بدم بهتون به آرزوتون برسین:)))
آرمان خودش کجا اومد تو انداختی تو زندگی ما :|
اول خپ بعدشم باید گور بگیری ها :)))
نیگا ی پست گذاشته بود آهنگه میگف ارمان ارمان :| بمنچه اصن :| 
گویم که:
اون متن آهنگ بود خنگگگگگگگگگگگگگگگگگ
گور گرونه پول ندارم داری فعلا دستی یه چی بده لازممه:|
تو نمیفهمی که من نکه نفهمم من نمیخوام بفهمم :| 
پول میخوای چیکار؟بری مواد بخری موعتاد شی؟ :|
گویم که:
اره دیگه از کجا فهمیدی میخوام مواد بخرم؟:|
یعنی به نظرت برا من پول لازم نمیشه؟:|
عقلت قد گنجیشکه:|
دیگه نصفه شبی از من هی سوال نپرسا :|
من میفهمم دیگه عه :| تو که نباید همه چیو توضیح بدی که :|

گویم که:
از کی فهمیده شدی؟:|
سوال نپرس میگم :| پاشو دیگه جمع کن چراغام خاموش کن بخوابیم -_- پاشو 
گویم که:
تو چراغو خاموش کن :|
 همه کارا رو به من میگه :((( لابد درم باید ببندم؟ :|
گویم که:
درم مگه میبندن؟:|
من میبندم در اتاقمو :| بدم میاد باز باشه :|
گویم که:
من نمیبندم میترسم:|
من اگه نبدم احساس امنیت نمیکنم :| 
گویم که:
منم ببندم احساس امنیت نمیکنم:|
شپ بخیر -_-
گویم که:
-_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">