دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یعنی من از عالم و آدم خورده بودم که فقط یه بچه دو ساله مونده بود که از اونم یه کتک مفصل امروز نوش جان کردم :|

روی صندلی نشسته بودم هی زد رو دستم ...هی زد رو دستم ...هی زد :(

آخر سر مامان محترمش به صدا در اومد گفت نکن مامان :|

که بچه حرفشو خیلی گوش داد و کلاهشو از سرش برداشتو محکم کوبوند رو دستم که آخر سر هم دستمو چنگ زد و زخمی کرد بعد گازش گرفت:|

حیف که گریبه بود وگرنه همچین یه چک میزدم تو گوشش که دیگه همچین کاری رو نکنه :|


+ خشن نیستم به نظرم ادب بچه مهم تر از خودشه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۳)

صحنه ی جالبی هست خیلی جاااالب هااا
اونقد میخندیدم ها :|
گویم که:
جالب تر این بود یکی میزدم تو گوشش:|
واقعا گازت گرفت:|
یعنی تو هیچ عکس العملی از خودت نشون ندادی:|
یعنی واقعا گازت گرفت:|||
بعد اصلا دست تو چرا اینقد نزدیک این بچه بوده:|
گویم که:
اره واقعا چیکار میکردم خب:|
من پیش مامان بچه روی صندلی نشسته بودم بعد بچه هم هی زد آخر سرم هم چنگ زد هم گاز گرفت:|
غریبه بود که بود :| من اگه جات بودم فقد در صورتی که خوشگل بود هیچی بهش نمیگفتم بجاش باهاش دوس میشدم هواسش پرت شه :))
در غیر این صورت ی جور نیگاش میکردم از ترسش گریه کنه :| والا اعصاب نداریم :|
گویم که:
خوشگل نبود که هیچ چپ چپ هم نگا میکردم که دیگه میکشت منو:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">