دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بعد کلی لج بازی و کل کل با پدر جان رسیدیم به شهر مورد نظر که پدر جان تصمیم گرفت نون سبوس داره بخره از این به بعد تا برای صبحونه نون سبوس دار بخورم:|


+ از این به بعد برات نون سبوس دار میخرم به جا نون روغنی

_ نخیر نمیخوام من نون روغنی میخوام

+ مگه دست توعه ؟ برا نون روغنی ،روغن نباتی استفاده میکنن کلی ضرر داره برات

_ نمیخوام من نون روغنی میخوام ... اصلا من میخوام بمیرم بس بهتره نون روغنی بخورم بمیرم

+ مگه فقط برا خودتی که چرت و پرت حرف میزنی

_ جون خودمه میخوام بمیرم ... مگه برا مردنم اجازه میگیرن

+ میدونی اونی که خودکشی میکنه اگه زنده بشه براش کلی زندان هست؟

_:|


+ یعنی دارم فکر میکنم بابا جان یادش رفته که دیگه من بچه نیستم:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱)

اصلا از اولشم باید نون سبوس دار میخوردی😒
هر چی بابات میگ باید گوش بدی
تو تا ابد بچه ای :|

منم مامانتم:دی
گویم که:
من بچه حرف گوش نکنیم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">