دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند وقت پیش داشتم سر یه نفر غر میزدم که وقتی آهنگ رو پلی میکنم و موقع پخش هی مکث میکنه دم به دیقه و داشتم میگفتم بهش که برای چی این طوری میشه ... حالا باید چیکار کنم ؟!یه راه حلی بگو که زیادی روی مخمه ... گفت که ممکنه اتصالی داشته باشه سیم هاشو یه چک بکن و بنده آن موقع یه چکی کردم که همون موقع درست نشد اما بعد ها دیگه مشکلی نبود بدون مکث آهنگا پخش میشد ... یادم نمیره چقده سرش غر زدم گفتم بی سوا د:|... بی استعداد... هیچی هم بلد نیست:|...کار همه رو راه میندازه یه بارر نشد کار منم راه بندازه:|...تا همین امروز صبح به وقت الان که وقتی پای محترم رو که از فضولی بوده یا چی که سر خورده بود رفته بود سمت جایی که سیم ها تجمع کردن دیدم ای دل غافل باز که آهنگه گیر کرد ...و الان اگه فکر کردید به خودم چیزی گفتم !!نه ...سخت در اشتباهید فقط نیشم قد لنبکی تا بنا گوشم بازه همچنان ،که چه حرفا نزدم بهش:))))

  • asra ツ..

نظرات  (۱)

  • ماهی کوچولو
  • :)))) 
    گویم که:
    نخند:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">