دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از اون جایی که چند پست پایین تر بحث این بودکه هندونه رو با چاقو میخورن در همین لحظه اعلام میدارم که البته نه از ته دل بلکه مجبورم که اعلام دارم که .... میگفتم اعلام میدارم که ... رولی خواهرم شاهد باش من راضی به گفتن همچین سخنی نیستم :(((... بله اعلام میدارم که هندونه با قاشق عجب صفایی داره:|


+آدم باید روی اصول و عقایدش بمونه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۳۸)

ایولا! فقط قاشق :)))
گویم که:
به همین خیال باش:|
  • ماهی کوچولو
  • :))))) 
    گویم که:
    نخند زشته:|
  • چنگیز سیبیل
  • ولی من هنو معتقدم سیبیلم بهتر از قاشق جواب میده
    هندونه میزنم به سیبلم عین چنگال استفاده میکنم 
    والا :|
    گویم که:
    دیگه این ته ته چاخانیه :|
    نمیدونم رویا غش کرده از اضطراب یا که چی نیست:(
  • چنگیز سیبیل
  • تو هنوز با کیفیت و کاربدای سیبلای من اشنا نشدی
    داره درس میخونه😜
    گویم که:
    نه مگه کاربردم دار؟:|
    امروز آخه؟ امروز رو باید درس بخونه؟
  • چنگیز سیبیل
  • اوف نمی دونستی مگه ؟؟
    حداقل کاربردش اینه که یه سیبیل میذارم پنج تا زندونی ازاد میکنم
    + پس کی بخونه؟:/
    گویم که:
    هوف نه بیا یدونه از سبیلاتو بکنم ببینم راسته یا نه:|
    + الان باید استراحت کنه:| اینم نمیدونی؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • مگه سیبیلای من الکین که تو حیف ومیلشون کنی؟؟؟
    نه خیرم الان باید درس بخونه 
    بقیه سالو استراحت کرده بود اخه 😀
    گویم که:
    الکی نیستن یکی بده دیگه:|
    نخیرم الان باید استراحت کنه فردا کنکور داره :|
    خبر زنده بودنشو گرفتم خیالم راحت شد:|
    من جمعه امتحان دارم :| 
    فردا سه شنبه اس 
    ۱۶ تیر نه ۱۳ :( 
    گویم که:
    باور کن من فکر میکردم فردا جمعه اس:|
    منم فکر میکردم پنج شنبه اس :|
    مامانم از گمراهی نجاتم داد :(
    گویم که:
    :))))) عین خودمی بس برو استراحت کن یکم
    خو :(
    گویم که:
    ^_^
  • چنگیز سیبیل
  • من میگم تو چرا زور میزنی 
    فک میکردی فردا جمعه است😅
    اگرچه از نظر من فرقی نمیکنه بازم باید بخونه 
    رویا استراحت نکنیا بخون کلی سوال از همینایی که اینروزا میخونی میاد😒

    گویم که:
    دروغ میگه نخون استراحت کن باید ذهنت بتونه اطلاعات رو دسته بندی کنه یا نه الان بخونی قاطی میکنه:|
    هر چند میدونم نمیتونه تمرکز کنه و بخونه:))))
    بجای اینکه به من دلداری بدن کم مونده هم دیگه رو بزنن :|
    عمو چرا اذیت میکنی😭😭😭من فقد دوس دارم بخوابم:| 

    گویم که:
    من که کاریش ندارم سیبیلاشو میکنه تو چشم من:|
    منم میدونم الان باید بخوابی بخواب
    من میشینم وسط شما کنارم بشنینین :| عه :| 
    الان بخوابم صب ۵/۵،۶ بیدار میشم :| قرص خوابم که خوردنش تحریم شده :| پس باید دیرتر بخوابم تا دیرتر پاشم :|
    گویم که:
    نمیخوام من باید سبیلشو بکشم ... منظورم از خواب استراحته:|
    چیکار داری به سیبیلش خو؟ :|  اتاقم عینه بازاره شامه :| همون موقع خواب برم بهتره :|
    گویم که:
    میخوام دست بزنم به سبیلش به تو چه عه:|
    الان اینجا که نشستم هم بازار مغربه :| من خوابم میاد:|
    اصن من تو دعواتون دخالت نمیکنم :| مگه فضولم؟ :|
    خب بگیر بخواب :| پیش پیش .-.
    گویم که:
    اره فضولی:|
    نمیخوابم چپه:|
    عینه اون زرافه برعکسه .-. 
    من خیلیم ماهم .-.
    گویم که:
    تو خیلیم زتی زشت:|
    پیش پیش کنم .-. 
    گویم که:
    میخوابی؟
    اوهوم  .-. شب بخیر .-. 
    عمو چنگیز اومدی دیدی خوابیدم دعوام نکنیا .-. 
    گویم که:
    شبت بخیر خلم ... مگه میتونه دعوات کنه !!!... پیش پیش
  • چنگیز سیبیل
  • دس به سیبیل من زدی نزدی:/
    سیبلمو میکنم تو چشت  خون فوراه بزنه :|
    رویا خیلی درس بخون این روزا دسته بندی اینا هم اش الکیه
    😛
    گویم که:
    تا برسه به چشمم قیچی میکنم :|
    نه دیگه نمیخونه تربیت بچه با منه دخالت نکن تو برو به سبیلات برس:)))
  • چنگیز سیبیل
  • قیچی بیاری جلوم موهاتو میکشم :\
    جیگر منه ؛ مال منه؛ سهمه منه؛ حق منه ؛ تربیتش با منه :|
    گویم که:
    جرات داری بکش
    خواهرم از سلول های منه بدمش دست تو؟ عمرا
    دعوا نکنین دیگه عه :| 
    سر و صدا میکنین نمیذارین بخوابم :| 
    عمو تو بزرگتری کوتاه بیا -_- 

    گویم که:
    تو فضولیت نمیزاره بخوابی اینو بگو:|
  • چنگیز سیبیل
  • بیا جلو:/
     ( اینو با دوتا انگشتم اشاره کردم بهت ؛ اینم صدای اشاره ام بود😀)
    یعنی سلولای تو توی شیکم منه ؟؟؟ 😕
    اشتباه میکنیای 
    نهایت با جیگرم خواهر ناتنی باشی 😀
    گویم که:
    زرشکککککککککککککککککککککککککککککککککککک
    جیگرت پیوندیه این خواهر اصل و اورجینالمه :|
    این طور پیش بری سبیلی نمیمونه پزش رو بدی ها:|
    لایک :)
    گویم که:
    به چی؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • من کجا بزرگترم ؟؟؟؟؟
    اگه من بزرگتر بودم که من ابوی شما میشدم 
    البت فهمیدم چی میگی
    داری به در میگی دیوار بشنوه😂😂😂
    گویم که:
    رولی الان یعنی لازم شد پزشکی قبول شی وضع این خیلی خرابه ها:|
    من کجا گفتم بزرگتری؟:|
    هوس آب زرشک کردی؟ :| 
    احتمالا آخرش ی بلایی سر هم دیگه میارین من از خودم حفاظت کنم :| اول داستان سر ی سیبیل کندن بودا :| من نفهمیدم چیجوری من پام تو ماجرا باز شد :| 
    +اگه میخوای حالمم بدونی صبح تا ظهر بد در حد افتضاح :| الانم زنده ام :|
    گویم که:
    نه دارم به خورد هانیه میدم :|
    عوض این که بیای بگی بسه خواهرمو اذیت نکن میخوای از خودت مراقبت کنی؟ ننگ بر تو:|من همیشه میگم دیگه بعضی وقتا نفهمی اما بفهم:|
    + اع بیا یه ناز زیر پوستی بکنمت که دیگه 20 شی^_^
    عمو تو چیجوری میتونی ابوی ما بشی آخه؟ :| مگه دختری؟ :| 
    هانیه کجایی بیای اینا رو از هم جدا کنی کشتن همو :((
    +نه بابا تو بهش نگفتی که من گفتم تو بزرگتری کوتاه بیا :|
    گویم که:
    لابد  دختره نگفته :))))
    + چرا من باید کوناه بیام ؟ کوتاه بیام تموم شم آره؟نوچ:|
    خب منم آب زرشک میخوام :| 
    شوما جفتتون دوس دارین لج کنین :| من چرا این وسط بسوزم آخه :| 
    آخه من حرفم برو نداره که جفتتون از من بزرگترین :| گوش نمیدین چی میگم اصن :| فهمیدنم نمیاد :| لالا کرده -_-
    +الان در حد ۱۸/۷۵ عم :)))نازم کن ۲۰ شم .-.
    گویم که:
    کیه به تو آب بده اونم از نوع زرشکش:|
    تو طرف آبجیتی یا یه سبیلو زشت؟
    تو که همیشه فهمیدنت لالا میکنه عادیه:|
    + بس پاشو گم شو 18/75 خوبه 20 شی پررو میشی :|
    به من ی آب زرشک نمیده میگه طرفمم باش :|
    من داورم طرف هیشکی نیستم :))) طرف هرکدومتون باشم به ضرر خودم آخر تموم میشه شوما که با هم خوب میشین من میمونم تهنا و بی کس -_-
    +هعی :( هعی :( 
    گویم که:
    بس پاشو گم شو ... مگه مسابقات بین المللیه که داور بخواد:|
    بداخلاق :| خو گم میشم 😿
    گویم که:
    خوش اخلاقیت زبان زد عام و خاصه:|
    کجا حالا گم میشی؟:|
    اتاقمو جم کنم 
    ینی من آخرین باری که انقد اتاقم بهم ریخته بود و یادم نمیاد :| 
    گویم که:
    من یادم میاد حالا یه عکس بده ببینیم اتاقتو :|
    نظرت؟ :|
    گویم که:
    اتاق نامرتب ندیدی تو فقط سعی کن اون کاغذ دستمالیا زمین نمونه:|
    نه دیگه تمیز شد .-. 
    گویم که:
    :| یعنی گرد و خاکی نمود رو میز اینا؟
    گرد و خاک کوجا بود؟ :| نه نموند .-.
    گویم که:
    درس بشین:|
    سهلام .-.
    گویم که:
    علیک سهلام:| درست بشین

    به اینکه رو اصول و عقایدت هستی :))
    گویم که:
    عجب:|
    سهلام .-. 

    گویم که:
    کوفت ...چند بار سلام میدی تو:|
    سلام سلامتی میاره :| بی لیاقت .-.
    خدافظ .-. 
    گویم که:
    گم شو ... من از الان دارم فکر میکنم که تو این ور پیدات شه منو در چه حدی یاریق میکنی خدا میدونه:|

    اینم جای خوشحالیشه دیگه :| 
    هعی :| میخوای برنگردم؟ .-. همینجا تو اوج خدافظی کنم .-.
    گویم که:
    باعی:))))
    بی لیاقت .-. باعی .-. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">