دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

آبو کجایی زود پیام بده که پای مرگ و زندگی آبوت در میانه

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

رسید به دست آبو
گویم که:
سلام ... آبو رمز وب رویا رو گم کردم ... تا بیچاره تر از ایننشدما درستش کن ... ایمیل خودتو زدی
آبوتو نجات بده :((
اینجا اینترنت خیلی ضعیفه... به یه جای خوب رسیدم حتماً نجاتت میدم... چند ساعت صبر کن.
گویم که:
باش باش همین که بدونم درس میشه کافیه ... میدونم زنده میمونم :(((

آقا باید تا فرداشب صبر کنی... اینجا اینترنت افتضاحه... سایت یاهو باز نمیشه... فردا میرم پادگان... اگه بتونم بعد از ظهر برم بیرون از مرگ نجاتت میدم... معذرت.
گویم که:
من که گفتم بدونم حل میشه بعدش عجله ای ندارم .... میگف کادو بود تو نابودش کردی... دستت درد نکنه
:|
مرگ و زندگی :|

گویم که:
بدتر از مرگ و زندگی بود:)))
خواهش میکنم... بیست تومن میشه... البته قابل نداره :{
گویم که:
:|
یه رمز برای یه وب کپک زده 20 تومن؟ میخواستی درست نکنی:))))
تو به نظرت الان پرویی نیست که از آبوت پول میگیری اونم 20 تومن؟ من اگه 20 تومن داشتم میگفتم دنیا برا منه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">