دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

میز گرد مهمانان

  • asra ツ..

نظرات  (۵۱)

سهلام *__*
گویم که:
علیک سهلام:|
بادم بزن *__*
گویم که:
چرا اون وقت؟:|
چون من دیشب برات پشتی گذاشتم :|
بعدشم چون گرممه -_-
گویم که:
یه ملاقه اوردم بزنم تو ملاجت نظرت؟ به عنوان پشتی دیشب:|
هانیه و عمو چنگیز کجا موندن؟ :|
تو ترافیک گیر کردن نکنه :|
گویم که:
بیا سوار شو بریم ببینیم کجا موندن

سلام :)
گویم که:
به به سلام^_^
  • چنگیز سیبیل
  • سلام علیکم :/
    امروز خواستم به هانیه خانوم ثابت کنم خسیس نیستم بچه لارژیم بردمش بازار کمرم شکست :|
    همه چی رو دوس داره😞
    به هرحال شرمنده تازه رسیدیم
    گویم که:
    چی شد؟:|
    از کجا رسیدین؟
    کجا بودین؟:|
    نیست خونش :|
    هانی تو خودت نگفتی امشب میای اینجا؟ :| یادت رف؟ :|
    گویم که:
    هانی هست اینجا ... تو هست کور دقت:|
  • چنگیز سیبیل
  • همون شد که گفتم :|
    رفتیم بازار دیگه
    بازار :|
    گویم که:
    الان یعنی برا من چیز میز خریدین؟:|
    کو ببینم؟:|
    عمو واسه من چی گرفتی از بازار؟ *__*
    بعدشم سهلام :))
    گویم که:
    کوفت گرفته اونم از نوع رنگا رنگش میخوای؟:|
    خوشم میاد کسی حضورتتو حس نمیکنه همه معتقدن از ازل بودی:)))))))))))))))
    سلام علیکم جمیعا

    حال و احوال چطوره ؟ 😁

    یه شربت برسونین به من لطفا😐
    گویم که:
    سلام نوکی جون:))))
    به مرهمت کبوتران بیان :|
    برو از مغازه بخر بده رویا درست کنه بیاره ... بدو زودی ها جلدی پریدی:|
  • چنگیز سیبیل
  • واسه تو ؟؟؟
    تو الان نقش خواهر شوهر داری  کی با زن خوشگلش میره واس خواهرش چیز میز میخره😀
    گویم که:
    خواهر شوعر به این خوبی تا چش عروس در اد :|
  • چنگیز سیبیل
  • واسه از اینا گرفتم‌ جیگرم :)
    گویم که:
    از کدوما؟
    اوهوم میخوام :|
    عمو حس نکردی منو؟ :| واقعا که :(
    گویم که:
    رویاالان it is ضایع کیه هان؟:))))
    یعنی من هنو نرسیدم دوباره برم شربت بخرم ... به رویا بده بره بگیره دیگ من بالام درد میکنه🙄
    :)))
    گویم که:
    جلدی بپر بهانه در نکن :|
  • چنگیز سیبیل
  • اون لحظه یادم نمیاد 
    واسه جیگرم اخته گرفتم که باعشقم گلپر نمک بزنن بخورن :))
    + جیگرم چرا فک کردی حست نکردم ؟:|
    گویم که:
    چی گرفتی؟
    چون حس کردنی نیس:)))
    میگم اسرا ما تازه از راه رسیدیم چیزی پذیرایی نمیکنی ؟؟؟
    گویم که:
    نه ما همگی رژیمیم:|

    کسی اینجا راجه به چشای من چیزی گفت ؟😒
    گویم که:
    من ...تو چش دیدن خواهر شوهرت ... اونم من رو نداری ... بزا در بیان:|
    چشی که دیدن منو نداره بزا در بیاد برا لای جرز دیوار خوبه:|
  • چنگیز سیبیل
  • تو چرا همه چیزایی که من میگم دوباره ازم میپرسی 😒
    برای جیگرم اخته گرفتم 

    گویم که:
    اخته چیه؟
    زغال اخته واسم گرفتی؟ ^__^ اخجون خوردنی *__*
    +اسرا گولم زد گف هیشکی حست نمیکنه :|
    گویم که:
    درس بگو خب :| اخته:|

    + واقعیته چشاتو به روی واقعیت باز کردم:|
    من نبودم جواب پذیرایی مهمونارو کی میداد😐
    چچی بگیرم اناناس پرتقال البالو گیلاس انبه🤔

    رویا تو الان داری چچیکار میکنی🤔😐
    گویم که:
    من نشتتم به پشتی تکیه دادم چطو؟
    یکی بنداز رو نوکت بیار دیگه عه:|
    من و هانیه و عمو چنگیز که رژیم نیستیم *__*
    شربت البالو  بیار *__*
    گویم که:
    نزار جلو مهمونا دهنم باز بشه :|
    تو که اصلا رژیم نیستی میدونم:|
    هانیه میخواد عروس شه خوب نیس براش:|
  • چنگیز سیبیل
  • منو عشقم رژیم نیستیم 
    اسرا یه چی پذیرایی کن عشقمو دیگه
     فردا پس فردا بهم جواب نه میده 
    میگه شما خونوادگی خسیسین 😞
    گویم که:
    عشقی که با یه پذیرایی جواب نه بده همون بره بهتر ... جا تنگ میکنه:|
    من خودم تازه از بیرون اومدم بق بقو خستم خودت پاشو :|
    گویم که:
    بق بقو دس داره برا تو شربت بیاره ؟ زشت نیس جلو آرمان ؟ خجالت نمیکشی تو ؟ بق بقو بشین سر جات:|
    واااای اسرا منم نفهمیدم :))))))))
    اخته😂😂
    گویم که:
    درستم نمیگن هی میگم اخته چیه:|
    اع اینطوریه ؟؟؟
    میشنوی‌چنگیز خان 
    هی میگفتی بذار برای آبوم از اینا بخرم از اونا بخرم ببرم براش دیدی آبوت چیه؟؟😈
    خوب شد اجازه ندادم چیزی براش بخری...خوب شد
    گویم که:
    ترشیده ای چون تو نزاشته دیگه بخره ... چه چش سفیدم هس تو روم میگه دختره ور پریده... پاشم گیساتو بکشم؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • نه زغال نیست که 
    اخته است 
    اخته ی خالی بی پیشوند و پسوند :|
    گویم که:
    رولی سر تو هم کلاه رفته اخته رو با زغال  اخته اشتبا گرفتی:|
    چی چی هس این برا مو خوره خوبه؟:|
    چرا خجالت بکشم؟ :|
    بهدشم بق بقو سبک تره من سختمه :| بق بقو پاشو دارکوب نازم پاشو :))
    گویم که:
    ارمان با بق بقو کار داره پاشو نزدم ناقصت کنم پاشو :|
    بق بقو روم سفید :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    خسته نشید یه وقت 😐
    الان هانیه داره عروس میشه😐
    ببا اینم شربت اناناس🙄

    نه واقعا الان رویا چیکار میکنه🤔🤔😐😐
    گویم که:
    رویا داره رو عرضش کار میکنه:|
    ارزون تر نبود؟:|
  • چنگیز سیبیل
  • اسرا اینجور نگو 
    هر چی من امروز رشته کردمو خرج کردم تو داری پنبه میکنی😟
    گویم که:
    یکم بگو بهم احترام بزاره به جا رشته :|
    نمیدونم چیه اخته :| بذا تو نت سرچ کنم :|

    گویم که:
    اخته:)))))))))))))))
    یعنی کوتاه تر از من و ارمان نداشتم گیر نمیارید ... رویاااااااااااا

    :)))))))
    گویم که:
    نه دیگه دم دستین:))))
  • چنگیز سیبیل
  • عشقم ابومو دوس بدار :/
    گویم که:
    بگو بیاد بگه ببخشید:|
    عمو چنگیزم خیلیم خوبه 😊

    +اخته سرچ کردم چیز درس درمونی نیومد همون زغال اخته اومد :|
    گویم که:
    همون عمو چنگیز خیلی خوبت یه چیز درس درمونم برات نخریده نوچ نو چ نوچ:|
    😂😂😂 نمدونم همشو نریزی ها کم بریز دو سه تا مهمونی دیگم جواب بده😐


    عرضش ... 😕
    گویم که:
    رویا میریزه خو:|
    اره دیگه عرضش:|
    اشکال نداره واسه هانیه چیزی گرفته باشه من خوشحال میشم😊
    😛😛😛
    بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووم *_*
    گویم که:
    کوفت دیگه متفرق شین بریم لالا :|
    یه وخ عرضش بهم نریزه این همه کار میدی به رویااا 🙄😐

    رویا برا خودت و اسرا کم بریز رژیم دارید😐
    گویم که:
    نه عرضش خیلی خوبه داره رشد میکنه:|
    نه کوجا بریم تازه نشستیم :| 

    گویم که:
    برا تو خوب نیست پاشو:|
    من میرم✋

    شب بخیر جمیعا
    گویم که:
    شب بخیر بق بقو
    من واسه خودمو هانیه اب البالو ریختم واسه شما اناناس 😊
    +پا نمیشم عه 😭😭😭
    گویم که:
    یعنی باید کلمه گم شو رو استفاده کنم؟:|
    من از تو خوشم نمیاد چه برسه به آبوت 
    ایش 
    من عروس شما نمیشم 
    شما امادگی عروس باکلاسی مثه منو ندارین
    ایش
    من رفتم 
    شب خوش😒
    گویم که:
    خیر پیش دیگه نبینمتا :| ببینمت من میدونمواون گیسات:|
    شبت بخیر:)
    نمیرم  😭😭😭

    گویم که:
    یه چی میگما:)))
  • چنگیز سیبیل
  • عه تازه اومده خو بذار جیگرم بشینه 
    اب البالو بده من جیگرم
    اووم چه خوشمزه است
    گویم که:
    کوفت واقعا حوس آب آلبالو کردم برم بخورم
    منم خودم به خودم شب بخیر میگم :|
    پیش پیش رویا😻
    گویم که:
    شب بخیر رولی
  • چنگیز سیبیل
  • اخه تو چجور ابویی هستی 
    با عشقم ملایم رفتار کن 
    با جیگر مهربون برخورد کن 
    عشقم بمون 
    عشقم....😭😭😭
    گویم که:
    عشقت رفت
    جیگرت رف
    تو نمیخوای بری؟:))))))))))))))))))))))))))
    منم دارم میرم اب البالو بخورم:|
    گویم که:
    منم:|
  • چنگیز سیبیل
  • جدی جدی همه رفتن ؟ 
    اقا تقصیر تو که من الان تنهام 
    وگرنه من با عشقم بودم 
    من تا برام زن نگیرین از اینجا نمیرم 
    رویا تو هم نرو 😵😵😵😵
    گویم که:
    اره دیگه رفتن :))))
    فردا برات یه عضق میخرم :))))))))))))))))
    رویا مگه میتونه نره؟:|
    نه بابا نرفتم :|
    دارم فکر میکنم چیجوری با غم بالا رفتن از پله ها کنار بیام :|
    گویم که:
    اخر سر تو با این غمه میمیری:|
    بخدا اخر دق مرگ میشم :|
    گویم که:
    فعلا من از دست شوما دق مرک میشم این چه وضعشه با چتراومدین:((((((((((((((((((((((
  • چنگیز سیبیل
  • عضق چیه ؟ نمیخوام
    من هانیه میخوام
    من همینجا تحسن میکنم
    تا برام استین بالا نزنی نمیارم😑
    گویم که:
    هانی فردا میایم حرف میزنیم من دیگه مردم فاتحه مع الصلوات
    شپ بخیر:|
    تو همه کامنتاش 12:30 میخوابیدالان جغد شده برا من:|
  • چنگیز سیبیل
  • میگم تو چرا پستات باز ساعت نداره ؟😕
    گویم که:
    باید برم بگردم پیدا کنم یادم میره خب:|
  • چنگیز سیبیل
  • من عشقمو از تو میخوام تا فردا دست منو عشقمو تو دست هم گذاشتی که گذاشتی وگرنه وگرنه هر روز هر روز اینجا تحسن میکنم😐
    الانم دلم برات سوخت
    شب بخیر :)
    گویم که:
    من عروس به اون پرویی رو نمیتونم قبول کنم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">