دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

زیاد شنیدم که میگفتن بهم ،اهل اعتماد نیستم و زیادی شک میکنم تا این که چند روز پیش ...گفت شک میکنی گفتم به چی؟ گفت به همه چی؟
نشستم فکر کردم چرا باید این طوری باشه ؟!!چرا باید ناخواسته طوری رفتار کنم که دوست داشتنی های زندگیم اذیت بشن ... شاید برای دیگران این طور باشه اما دوس ندارم برای این چند نفر مهم زندگیم این طوری رفتار کنم ... تنها نتیجه ای که پیدا کردم این بود که همیشه به سبک " بازی شطرنج " زندگی کردم ... و شده جزئی از پوست استخونم ... بس طبیعیه که هر چی سعی میکنم برای این چند نفر هم با همین روش زندگی نکنم شکست میخورم

+ اما من که میتونم میدونم ...بایدبتونم برای دوست داشتنی های زنگیم شک های شطرنج رو بزارم کنار...یعنی بایدبتونم...  :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱)

  • مهیار حریری
  • من اسمشو نمیذارم شک
    میذارم ترس.

    اتفاقا همین سبک زندگی خوبه !
    گویم که:
    نه برای ادمای خوب زندگیت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">