دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ یه طناب داشتیم میدونی کجاست؟

_اره تو کمده برو بردار

+ بیا بریم طناب بزنی

+ من یادم نمیاد اخرین بار کی طناب زدم شاید نتونما

_ باشه حالا تو بیا


که رفتیم حیاط بلکه طناب بزنیم ... اولین پرش طنابه گیر کرد به پاش... دومین حرکته باز گیر کرد به پاش... سومین حرکته همچین خورد به پاش که یه لنگه پا تو حیاط آخش رفت رو هوا ... نمیدونستم بخندم یا بگم طوریت نشد که ... اما خندیدم :|... که گفت پاشو بیا خودت ببینم میخندی برا من ... پا شدم و رفتم گفتم من از همون اول گفتم نمیتونم اما نه تنها تونستم بلکه 100 تا رو بدون هیچ خطایی رفتم ... که دستام درد گرفت واستادم و یه لحظه قیافشو دیدم که خیره شده بود ...نمیدونستم چطوری بخندم امونمو بریده بود خنده فقط بین خنده ها شنیدم که گفت الان کلک زدی؟ ... اخه توی طناب زدن چطوری میتونم کلک بزنم؟!!:|... که یه بادی در گلو انداخت گفت حالا یه چیز شانسی بوده لابد ...بده من ببین چیکار میکنم ... طنابو دادم دستش نه تنها نتونست حتی برای یه بار هم که شده طناب بزنه بلکه هی در حالات مختلف تمرکز میکرد و قیافه اش یه جور خاصی خنده دار شده بود ... که با پرویی تمام برگشت گفت من برعکس میتونم طناب بزنم صب کن تو حالا ببین چه شاهکاری میکنم من... این گفتن همانا و برعکس طناب زدن همانا و طناب به گردنش گیر کردن همانا:|...خنده من بلند شدن همانا:|... پس کله خوردنمم همانا:|...فقط تونست با یه دلیل صحنه رو ترک کنه اونم این که من فکر میکنم که طناب زدن یک کار دخترونه است و بس:|

+آخه دخترونه پسرونه داره مگه؟!!! دلیل بهتری نبود برا ترک افتخار آمیز صحنه؟

+از وقتی یادم میاد از بچگی نمی تونست طناب بزنه ولی فکر کنم خودش یادش نبود:))))

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

بیا رقیب من شو😁
گویم که:
هَح
فکر کردی میتونی شکستم بدی؟ بدون تمرین بعد سال ها 100 تا بعد تمرین ببین چه میکنم من ... برو کنار بزا باد بیاد :|
منم ۱۵۰تا میزدم تمرینم نمیکنم خیلی مگ موهام گیر بکنه وگرنه بیشترم میزنم😎

تو برو کنار یکم نسیم بهم بخوره
گویم که:
من دستام خسته شد وگرنه میرفتم بدون هیچ مکسی
فعلا تو برو کنار :|
من ضربدری و مدلا دیگم بلدم هااا🙄
گویم که:
منم هر مدلی بگی بدون مکث میرم  تا جایی که خسته بشم 
همچنان برو کنار:|
چاخانه:|
بزن ببینم:/
گویم که:
الان دیدن تو این وسط چاخانه:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">