دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

کاش دنیا یه در پشتی هم داشت و میرفتی و در رو پشت سرت محکم میبستی و ما بین اجرام آسمانی سر گردان و شناور میشدی... آخه من اجرام آسمانی رو بیشتر از آدمای این دنیا دوس دارم حتی بیشتر از این دنیا ... هر از گاهی خودمو به کره زمین میرسوندم دستامو میگرفتم کنار چشمام و صورتمو میچسبوندم به این کره لعنتی و از اون بالا این موجودات که بهش میگن ادم رو، میدیدم و یه لبخند:) میزدم  بهشون باز دستامو رها میکردمو توی هوای بی جاذبه شناور میشدم و سال های سال برای خودم زندگی میکردم اگر یه روزی دلم میگرفت که بعید میدونم ...روی ماه مینشستمو سنگ پرت میکردم طرف زمین ... همین و بس:)
  • asra ツ..

نظرات  (۲)

  • مهیار حریری
  • :)
    گویم که:
    :)
    ببینم تو خودتو چی فرض کردی که از ماه سنگ بندازی بخوره به زمین هاا🤔
    قهرمان پرتاب دیسک هم باشی نهایت سنگت بخوره چند متر اونور تر ماه:|
    بعد باز خودتو چی فرض کردی که بتونی تو خلا زنده بمونی هااا🤔
    منفجر میشی جانم:|
    باز منو اآرمان بریم یه چیزی:|حداقل ارمان کره ماه رو میشناسه:|

    من دیگ صوبتی ندارم :دی
    گویم که:
    به
    تو
    چه
    بق
    بقو
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">