دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چشم تو در چشمم و این حال تماشایی و باران بزند وای
حدس تو از حسم و این حس معمایی و باران بزند وای
عطر نم و شرم کم و صوت تو در هر قدم و لرزش دستم
دست تو در دستم و رسوایی و باران بزند وای وای وای

ای وای چه حالی چه هوایی چه عبوری
ای وای چه احساس خدایی چه حضوری
من با تو و تو با من و پایان جدایی
ای وای چه رویایی چه حالی چه سروری

جان که هستم ز تو
جان که هستی ز من
جان که مستم ز تو
جان که مستی ز من

جانِ من از آن تو
جانِ تو درمان من
جانِ من و جان تو
جانِ تو و جان من

چشم تو در چشمم و این حال تماشایی و باران بزند وای
حدس تو از حسم و این حس معمایی و باران بزند وای


  • asra ツ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">