دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تابستون رو درک نکرده باز هوای زمستون کم کم داره حالمو میپرسه ... من که هنوزگرما رو متوجه نشدم ... دارم به زمستون فکر میکنم که امسال هم جان سالم به در میبرم یا نه؟

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

سرما رو دوست ندارم :(
گویم که:
ما نیز:(
سلام :)
گویم که:
سلام
کوفت:|
کوجا بودی تو؟:|
تو خودت کجا بودی؟؟
رو نیس که سنگ پای قزوینه😐
گویم که:
من این دورو برا :|
روی تو برا سنگ کجاس؟:|
یعنی تا این حد سرمایی هستین?
گویم که:
بلی:))
شب بخیر:)
گویم که:
شبت اناری:)
شب منم بخیر *_*
گویم که:
فضول تر از تو ندیدم من:|
باسلام
من بادیدن کلمه سردوگرم ناخودآگاه یادتنوع زندگی میفتم که هرچیزی تضادش هم باشه بهترمیشه درکش کرد. درضمن ازوبلاگ عالیتون ممنون. لذت بردم. لطفاازمطالب منم دیدن فرمایید. 
http://persiane.ir/traditionai-medicine-to-traet-the-eye.html
گویم که:
علیکم اسلام
و این هم نظر کارشناسانه شماست  و ما نیز احترام میزاریم:|
میذاریم با ذ هست ن ز :|
آخرین کامنت ز نوشتین :/
گویم که:
نوچ نوچ نوچ شما نمیدونین با همون ز هست که نوشتم دیگه هم بحث نباشه : دی
  • ماهی کوچولو
  • حالا برعکس تو من عاشق زمستونم
    گویم که:
    اورین ... ترک عشق مکنا  :|
    آقا ما دو روز آستارا و سرعین بودیم یخ زدیم!!! حق داری نگران زمستون باشی !!
    گویم که:
    :)))) بس حسابی خوش گذروندی :))))
    جای شما خالی ^__^
    گویم که:
    بسه دیگه نخند:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">