دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

عجیبه ادما این همه تغییر میکنن ... اما من این تغییرمو این روزا خیلی خوب هس میکنم ... تغییری که دوسش ندارم ... تغییری که برام نامفهومه .... نمیدونم از چی سر چشمه میگیره!! ... علتش چیه!!... هر چی هست دوسش ندارم ... در یه حدی که قشنگ دارم دور شدنمو از آدما احساس میکنم ... طوری که دیگه اتفاق های روزانمو تعریف نمیکنم برای کسی که همیشه گوش شنوا بود ... طوری که وقتی میگن چه خبر به یه سلامتی ختم به خیرش میکنم ... طوری که وقتی حرف میزنم بعدش خودمو سرزنش میکنم ... میگم حرف نزنی نمیگن لالی :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱)

هس نه... حس :|
گویم که:
سلام ... حالت خوب نبود خوب شدی؟
بعدشم تا چشت در آد میگم هس:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">