دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از در بیرون رفتم داشتم در رو قفل میکردم که یه ماشین نگه داشت پنجره سمت شاگرد رو داد پایین و گفت خانم ببخشید تو این کوچه کسی به اسم حسن هست؟ و برگشتم گفتم بله همین خونه روبه رویی... که برگشت گفت ببخشید ولی از فلان ده اومدن ... گفتم بس دربغلیش ... یه نگاه عاقل اندر سفیهی انداخت و من با همون نگاه عاقل اندر سفیهش خواستم تنهاش بزارم و راهمو بکشم و برم که گفت ببخشید خانم تو این کوچه حسن دیگه ای هست؟ گفتم که اگه حسن نام دیگه ای هم باشه من نمیشناسم ... که یدفعه گفت کنار بیمارستان شبا وای میسته و چای و وسایل میفروشه ... یه آها کشیده ای گفتم و گفتم بس در سومی رو بزنین ... تا حالا خودم دقت نکرده بودم که سه تا خونه کنار هم هر سه تا اسمشون حسنه ... هر چند خونه سومی رو من همیشه قوم مغول صدا میکنم بنابر این اسمش رو نمیدونستم :)))

فکر کنم حسن سومی هم همون فرد مورد نظر اون آقاهه نباشه :)))))

+ خواستین ادرس کسی رو بپرسین از یه کسی بپرسین که به ادمای اون محله و خود محله مسلط باشه نه یکی مثل من:|

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

تسلط به محله نیمی از وجدان است 
حضرت مسافر 
تا احادیث بعدی فعلا :|
گویم که:
یه امضا بدین پلیز:|
  • مهیار حریری
  • قوم مغول چرا ؟!
    بر اساس چه معیار هایی ؟

    :دی
    گویم که:
    بر اساس زیستنشان ... ووو بعد اندی سال زندگی و عمری گذزدانده اند هنوز جمعی زندگی کردن و در اجتماه بودن را فرا نگرفته اند (نقطه):|
    تو کوچمون دوتا حسن داریم یکی سر کوچه یکی ته کوچه البته این دوتا رو من میدونم:دی
    گویم که:
    میخوای شریکم بشی؟
    ایده خوبیع
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">