دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

به نظرتان نهار نیمرو بخورم خوب است؟ یا این که مربای آلبالو با نون؟ و یا این که ... و یا این که دیگه گزینه ای پیش رویم نیست ... اها میخوندم نهار نخوریم خوبه بس منم بچه حرف گوش کن نهار نمیخورم :))))

+ اما دلمان میخواهد یک دیگ بزرررررررررررررررررگ ماکارونی بود با ته دیگ محشرررررررررررررررررر همراه با سبزی خوردنی و ترشیو صد البته ترپ هم بود که چه بهتر... از اینا فقط نوشتنشون بهم میرسه و راه افتادن آب دهنم با تصوراتی که از این صحنه پر رنگ و لعاب کردم و راهی ندارم جز این که آب دهنمو قورت بدم و به کارم برسم :|

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

برو به کارات برس اصن نخواستیم :|
:)
:(
گویم که:
:|
تنبل نباش اینقد هوست کرده باشو درست کن بخور خب😭 به منم بده ته دیگشم سیب زمینی باشه😭
ترشیا هم دو سومش برا من یک سومش برا تو😐
گویم که:
دیگه امری باشه؟ تعارف نکنا ... من باشمو تو تعارف کنی ناراحت میشم جون بق بقو:|
نه دیگ فقط سبزی من ریحون و تره خیلی دوست دارم ازونام برام جدا کن بزا کنار بشقابم :|
گویم که:
نوشابه هم باز کنم برات معدت ترش نکنه؟:|
نه بابا من که نوشابه نمیخورم ضرر داره برام دوغ درست کن توش پودر گل محمدی و نعنا و اینا هم بزن:|
گویم که:
زهر هلاهه هم برات میریزم توش قشنگ معدت بتونه هضم کنه و اذیت نشی:|
میخوام واسه شام ماکارانی درس کنم 😋😋😋 
گویم که:
دیگه منو که میشناسی شهاب سنگم بباره عمرا از سر جام جم بخورم بس درس نکردم حالا تو که زحمت میکشی همین منویی که گفتم رو برام آماده کن :|
پلیز رفیق
ببین نهه نمیخواد زهر هلاهه شنیدم خوش مزه نیست همون دوتا رو بزن فعلا کافیه:|
من معدم خوش کارشو بلده ... قشنگ هضم میکنه:|
گویم که:
دیگه هیچ کدوم در کار نیست آماده شد ماکارونی صدام کن اگه این پررو پیداش نشه:|
من که شب نیستم:/
سهم منو بزارید کنار لطفا
گویم که:
چاخان بخ بخ
الکی میگه برا شام ماکارونی درست کنم -__-
پست قبلی رمز داره؟؟؟🙄
بیا و به من بگو
گویم که:
دهنم پره دارم ماکارونی میخورم نمی تونم :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">