دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

می کوشم غم هایم را غرق کنم اما بی شرف ها یاد گرفته اند شنا کنند (حسین پناهی)

هر چی فکر میکنم میبینم واقعا همین طوره مثلا همین دیشب هر کاری کردم غرقشون کنم به طور خیلی ماهرانه شنا میکردن و من در این بین غرق شدم:|



+ برای این جمله استکرشم هست:))

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • هعی :)
    گویم که:
    های:)
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
    اسرا منو رویا بیایم مهمونی ؟
    گویم که:
    اسرا دیروز له له بود مهمونی چی بابا :|
    الان مثلا نیستی ؟؟
    من که میدونم بودی 
    در و واکن بیایم تو :/
    گویم که:
    بودم دا بعدش رفتم وا:|
    مهمون در این حد پررو؟:|
    اقا نمیایم خونت جوابمونو بده فقط :/
    گویم که:
    نمیدوم:|
    واقعا که منو هانیه کلی ایستاده بودیم پشت وبت نیومدی😒
    گویم که:
    حالا خوبه میدونستی دیشب خسته بودم بعد واستادی پشت در وبم؟ واقعا که:|
    خب هانیه گفته بود هستی 😒
    قرار بود بستنی بدی بهمون🔫😭
    گویم که:
    خب تو میگفتی نیست-_-
    کوفتم نمیدم بهت چه برسه به بستنی:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">