دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ ببخشین اقا این لباستون چند؟؟

_ قابلتون رو نداره 700 هزار تومن

+ چرا اینقدر ارزون ؟:|

_ چون جنسش خوب نیست

+ خدا خیرتون بده که باز میگین جنسش خوبه یانه میخواستم بخرما خوب شد گفتین : دی


  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

بیماری:))
گویم که:
فکرکنم بیماریت مسری بوده:|
  • ماهی کوچولو
  • یاد مامانم افتادم 500 هزار تومن رو خوند 500 هزار ریال گفت وای چقدر ارزون بعد یهو دید اوووه تومنه :/ گفت فقط حیف شوهرم اجازه نمیده از اینا بپوشم :)) 
    گویم که:
    :))))
    بیچاره شوهره :)))))
    از وقتی به دنیا اومدم تا حالا 700 هزار تومن پول لباس ندادم :|
    گویم که:
    افرین یادم باشه بهت یه آبنبات چوبی بدم:|
    کی بیام آبنبات چوبی رو بگیرم؟
    گویم که:
    تعارف میدونی چیه؟ مسلما نه :|
    فردا میارم دم خونتون میدم به مامانت:|
    به مامانم نده... مامانم میده به حلما :|
    گویم که:
    من عمویی مثل تو داشتم یه شبه سرشو میبریدم:|
    کلاً بدآموزی داری... باید دور از دسترس اطفال نگهداری بشی :|
    گویم که:
    این که میگی آبنباتو ندم به مامانت که یه وقت میده حلما بد آموزی محسوب نمیشه نه؟:|
    نه :|
    گویم که:
    به جای این که خودت نخوری بدی بچه تا دست و دل بازی رو یاد بگیره میگی نده مامانم یه وقت میده حلما بد آموزی نیست؟ این که بخیل بودنو یادش میدی بدآموزی نیست؟ بازم بگم یا عبرت شد؟:|
    من قانع شدم... کامنت من رو شطرنجی نشون بدید :|
    گویم که:
    نه بزار افرادی چون تو درس عبرت فرا گیرند:|
    حالا اگه من بگم بزار غلطه و بذار درسته عصبانی میشی؟ :|
    گویم که:
    خودت چی فکر میکنی؟:|
    من فکر می کنم عصبانی نمیشی :|
    گویم که:
    میخوای امتحان کن!!:|
    تا تلافی صبوریم در مقابل هنگ کردن سیستم رو سر تو خالی کنم:|
    با سیستم هم بد برخورد میکنی که هنگ میکنه دیگه... وگرنه سیستم من چرا هنگ نمی کنه؟... چون باهاش خوب برخورد میکنم... کلاً سعی کن یه ذره مهربون تر باشی :|
    گویم که:
    یعنی میگی بیشتر از این مهربون باشم؟:|به مهربونی من آدم دید تا حالا؟:|
    چرا از این منظر نگا نمیکنی که سیستم یکم مهربون تر باشه نمیبینه من خسته ام؟:|
    بله... از این زاویه هم میشه نگاه کرد... کلاً خسته نباشی... شب به خیر :|
    گویم که:
    ساغول شب بخیر:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">