دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من که همین الان نشسته ام و دارم کار خودمو میکنم معده ام و تمام اجزایی که از گرسنگی رنج میبرن با آه و ناله داره میگن اسرا باور کن گشنمونه پاشو  یه کته بزار بعد یه سیب زمینی سرخ کن یکمم چرخ کرده بزن با کوجه بیار بخوریم ، مردیم بابا دیگه نای نداریم ... اما از این طرف یه ندایی تو سرم میپچه میگه خفه شین بابا کی حوصله داره بعدشم حوصله کشید میدونی چقدر باید بری بیای تا غذا آماده شه؟!!... و من در این وسط نشسته ام و دارم به حرفاشون گوش میدم و نمیدونم چرا شدیدا حرفای ندای تو سرم  به دلم میشینه:|
نمیدونم الان که حتی حال راه رفتن ندارم از گرسنگیه یا بدنم داره مقاومت میکنه و ارور میده:|
  • asra ツ..

نظرات  (۵)

  • امیررضا باقری
  • در زمستان هم اگر بخندی درخت انارم شکوفه می دهد.

    وبلاگ خوبی دارید. خوشحال میشیم اگه از وبلاگ ما هم بازدید کنید و نظرتون رو ارسال بفرمایید.

    گویم که:
    :|
    چیزی نیست... داری می میری :|
    الآن تنها راهی که وجود داره برای اینکه غذا بخوری اینه که من بهت بگم غذا نخور... پس غذا نخور :|
    گویم که:
    تو اومدی مراسم خاکسپاریم خرمام بر نمیداریا ... رویا ندین به این خرما ها :|
    ببین با این حرفت دیگه دامن نزن به این جنگ:| یکی میگه برو بخور بزا روی آبو کم شه یکی میگه مگه من نگفتم حوصله ندارم بشین سر جات عه:|
    موقعیت رو بسنج و پیشنهاد بده :|
    هر چند برا این که حرف تو نشه یکم پسته و بادام رو میز هست میل میکنم:|
    لجباز 😐
    گویم که:
    اون وقت تو چی؟:|
    من اصلاً خرما دوست ندارم... حلوا می خورم :)
    گویم که:
    قبل مرگم حتما اون لبخندو از صورتت محو میکنم:|
    خواهر لجباز😐
    گویم که:
    بس رگه هایی از لج بازی رو داری تو هم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">