دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ دختر خانوم

_بله؟

+یه لحظه بیا اینجا

_ بله بفرمایین کاری داشتین؟

+ اسمت چیه؟

_(تو دلم: به تو چه)اسرا

+اسرا خانوم موهات مال خودته ؟ طبیعیه؟

_ بله:|

+ شهرزاد نگاه میکنی؟

_تا قسمت اول دیدم ... چطور؟ قسمت دومشو میخوایین بدین نگاه کنم؟:|

+ خیلی شبیه شهرزادی فقط یه کلاه هم بزاری دیگه مو نمیزنی

_:|||||

*(حضار واقع در شعاع چند کیلومتری هم تایید کردن که شبیه شهرزادم





++ و این گونه شد که من شبیه شهرزاد شدم ...آخه من کجا شهر زاد کجا:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

  • ماهی کوچولو
  • در واقع میگن شبیه به ترانه علیدوستی هستی؟ :)) 
    گویم که:
    فک کنم یه چی زده بودن:|
  • ماهی کوچولو
  • خخخخ تو یا اونا؟ :دی 
    گویم که:
    الان فک کنم تو یه چی زدی:|
    شبیهی ... عکس شهرزادوسرچ زدم با کلاه هم تصورت کردم شبیهی :|


    تازشم خیلیم زشتی :/
    گویم که:
    کجا شبیهمه بق بقو:|
    تو چی زدی؟:|

    اره مثل تو رویا:|
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • :))
    گویم که:
    نخند:|
  • فروردین دخت
  •  سلام شهرزاد بیان!

    حالا برامون قصه هم میگویی عایا؟!
    گویم که:
    شهر زاد قصه ها نیستم که :|
    علیکم السلام
    کامنت من کووووو
    گویم که:
    جواب دادم که لابد یادم رفته تایید رو بزنم: دی
    خو تکرار میکنم دخترم تو چی رو ندیدی؟:|
    تو رو ندیدم
    چهره مامانمو
    گویم که:
    خو میگم برات بفرسته:|
    کی بفرسته؟؟
    گویم که:
    عمه ات:|
    مامی:(

    من عسک میخواااااام
    گویم که:
    دختر یار یادت داده به عکس میگی عسک؟
    نه مامانم یادم داده 😂😂
    گویم که:
    مامامی که اینطوری نبوده یار یادت داده دختره چش سفید:|
    بحث رو عوض نکن عسسسسسسک بده
    گویم که:
    بابا مامی به کی عسک داده تو موندی خو:|
    الان من از کجا قضاوت کنم ؟؟؟؟؟

    گویم که:
    مگه گفتم قضاوت کنین؟:|
    نه گفتم شاید کمکی از دستم بر بیاد :|

    :)))))))))))))))))))))))))
    گویم که:
    نه شما ساکت بشین خودش کمکه:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">