دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

رویا خواهری تولدت مبارک عزیزم^_^
                                           تولدت مبارک خپل پر حاشیه من ^_^
                                                                                          تولدت مبارک کولی من ^_^
                                                                                                                              تولدت مبارک شکمو^_^

دیگه نمیتونم که لقباتو پنهون کنم!!! میتونم؟!!:|...انشالله عمر پر برکتی داشته باشی همراه با سلامت و همه خوشی های زندگی و زندگی به کامت باشه و البته همراه  با من ها بدون من کوفتت میشه همه اینا:))))


+ بلخره به این نتیجه رسیدم دیر کرد کادوتم حساب کنم دیگه چه میشه کرد ^_^
+ مواظب همه خوبیات باش تا جا نزاریشون^_^
  • asra ツ..

نظرات  (۸)

مبارک :| 
نجه بیزه کادو آلان یوخ :|
گویم که:
ساغول:|
به دا نینیخ دین آلسینار دا :|
عه تولدمهههه 😍😍😍😍
مرسییییییییییییی 😍😍😍😍
ایشالله سالم باشم 🙈😂😛 در کنارت 😛
+یعس 💃💃💃🙈 
+نه تو ی چمدون گذاشتم قفل کردم 😐😂💃🙈 

خیلی خیلی ممنووووووون ^____^ 
ایشالله همیشه سالم باشی 😊
گویم که:
خپلم^_^
انشالله همیشه خوب بمونی ^_^
+یعس و کوفت یه تعارف زدم حالا نمیشه بگی نه بابا دیر کرد نمیخواد :|
+ عه قفل نکن استفاده کن ازشون همیشه مثل الان^_^

خواهش الیرم قابلی یوخ 100 بدی بی حساب میشیم:|
اند یو^_^
کیمه دیجیم ?? هامی دا منتظر دی بیز آلاخ :|
گویم که:
ننه ان دینه دا ... من نبولوم کیمه دیجخسن وی:|
سن آلسان سنده آلاجاخلار دا:|
بلخره بیر نفر آلاجاخ اوسون آغلاما :|
^___^
نه خب تعارف اومد نیومد داره 😐

باعش استفاده میکنم 😍💃😊

١٠٠ تومن پول داشتم میرفتم امریکا مهاجرت میکردم 😐

گویم که:
باز من یه چی گفتم تو بیا بشین فرق سرما تعارف نکن:|
تولدت مبارک رویا 
کادوت رو با ایشون دوبل حساب کن
گویم که:
:|
پرو هم عمه مامان رویاس نه؟:|
رویا دروغ میگه از خودش بگیر :|
هوای منو نداره که -_-
رویا تونستی سه برابر بگیر تقسیم میکنیم:|
خیلی ممنون 😊
 کادومو دوبلم حساب کنم سهم کادوی شما جداس😐

حالا اگه گرفتم از نصف نصف اسرا
گویم که:
ایول خواهر خودمی طرف من باش^_^
حالا و کوفت:|
 حله حله طرفتم *_*
گویم که:
شرمندم نکنی یه وقت ؟!:|

ایستمیرم  :|
گویم که:
به دا نینیم؟:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">