دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چقدر بده وقتایی که میخوام حرف بزنم میترسم با حرف زدنم کم کمش یه اخمی به ابرو بیاره برا همین نمیدونم چی بگم کدوم کلماتو پشت سر هم ردیف کنم و از حسی که از خوندن مطلبش دارم بگم برای همین سکوت میکنم مثل الان که از وب بیست و دو اومدم و سکوت رو ترجیح دادم:)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

عجب
گویم که:
مش رجب:|
یک وجب
گویم که:
چند وجب رو هم تعارف نداریم:|
  • ماهی کوچولو
  • من خوبم فقط :))
    اخم نمیکنم یا میخندم یا یهو میکشم :)) 
    گویم که:
    تو ماهی آخه حافظه ماهی ها هم میدونی که چطوریه؟:|
  • ماهی کوچولو
  • بله بله :))))) 
    گویم که:
    همین کاراو کردی درس نخوندیا :|
  • ماهی کوچولو
  • چه کارایی؟ :)) 
    گویم که:
    کوفت چقده میخندی تو دختر:|
    همین آنلاین بودنت رو میگم :|
  • ماهی کوچولو
  • :)))))
    من تو خوابم میخندم از من نخواه نخندم :))))
    از دوستانی که از نزدیک دیدن منو بپرس... من دست خودم نیست
    آهااا نگران نباش کم میشه از شنبه :)) الان روزای آخره دارم نهایت بهره رو میبرم :)) 
    گویم که:
    من که از نزدیک دیه بودمت یه بلایی سرت میاوردم که خنده گفت بخند تو بگی نه مرسی:|
    ببینیم و تعریف و از این حرفا :|
  • ماهی کوچولو
  • نمیتونستی :))
    من انقد بهت میخندیدم شخصیتت نابود شه :))
    ببین ببین :)) 
    گویم که:
    الان چون دوری و کاری از دستم بر نمیاد زبونت شده یه متر دستم میرسید زبونتم قیچی میکردم برات کلا پیرایشت میکردم :|
  • ماهی کوچولو
  • جان جان خشن کی بودی تو؟ :))
    برو عامو من خودم خدای خشنام :)) 
    گویم که:
    عمه تو :|
    تو خداشونی  من الهه شونم امری بود؟:|
  • ماهی کوچولو
  • :)))))
    خب پس الهه خانوم ناهار درست کن بیار بخورم :))) 
    گویم که:
    عزیزم زنگ بزن از بیرون سفارش بده :|
  • ماهی کوچولو
  • ایششش
    الهه هم انقد تنبل؟ :/
    میگم پاشو ناهار بپز بدووو
    گویم که:
    صدات نمیاد:|
  • ماهی کوچولو
  • برو دکتر :)) 
    گویم که:
    دکتر گفت مشکل از صدای گوینده اس:|
  • ماهی کوچولو
  • دکترش بی سواد بوده :)) من میدونم سمعک میخوای :)) 
    گویم که:
    نه گفت حنجره گوینده مشکل داره:|
    تو چقده پلاسی بابا یکم به زندگیت برس خب:|
  • ماهی کوچولو
  • امروز به دلایلی پلاسم :))
    مهم ترینش اینه تو خصوصی مشغول بحثم :/ کار خاصیم ندارم امروز
    فقط آشپزی ناهار با من بوده 
    گویم که:
    این چند روز باقی مانده رو بس داری خودکشی میکنی :|
    خوبه حالا آشپزی بلدی:|
  • ماهی کوچولو
  • نه فقط امروز کار به خودکشی رسیده اونم سر بحث با کسی که کوتاه نمیاد از حرفش :)) 
    گویم که:
    من برا خودکشیت یه راه حل دارم میخوای امتحان کن شاید مفید واقع شد :|
  • ماهی کوچولو
  • چه راه حلی؟ 
    گویم که:
    به تو چه:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">