دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه عده ای هم هستن وقتی قهر میکنم میان اینجا رو میخونن وقتی هم که آشتی میکنم کلا این ورا توپشونم بیفته نمیان بر دارن :))))

+فهمیدی که دارم تو رو میگم یا نه؟:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

نه
گویم که:
نکمه:|
  • ماهی کوچولو
  • خدا رو شکر که من نیستم :))
    گویم که:
    تو بودی که من باید به افق های دور دست میپوستم :|
  • ماهی کوچولو
  • :))))))
    چراااا؟ :)))) 
    گویم که:
    از بس زشتی :|
    اون نه و نگمه هست نکمه نیست :|
    نحححح !!! :/
    گویم که:
    دا حوصله یوخیدی اوجور یازام :|
    دور گید اوتی گیچید سن :|
  • ماهی کوچولو
  • خیلی ممنونم :))
    افق کجایی؟ عزیزم کجایی؟ :)) 
    گویم که:
    خواهش میکنم حالا نگفتم که تو دل برو هم نیستی :))))))))))))
    خواستی دار بزنی بگو یه طناب دارم بدم بهت:|
    :| چیکار کنم ??
    گویم که:
    گید اوتی درسین یاز:|
    منم بهترینم ولی میخوام همینطوری مرموز بمونم :|
    گویم که:
    قراره بهترین ها با گیوتین سر بزنن خدایتان بیامرزد و روحتان قرین هزاران مورچه:|
  • ماهی کوچولو
  • متشکرم از این حجم دست و دلبازیت اشک شوق دارم میریزم :)) 
    گویم که:
    ای بابا این حرفا چیه بیا جوربامو چشاتو پاک کن :|
    اره بابا میدونم با منی ^_^

    واقعا بهترینم 💃😍
    گویم که:
    اره از اخر بهترینی:|
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • نع  :)  !!!
    گویم که:
    اعتماد به نفست رو بین فقیر فقرا تقسیم کن ثواب داره:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">