دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

کلماتی که باید قبل از مرگ گفته بشن ممکنه برای هر کسی متفاوت باشه اما من بهتون توصیه میکنم به کسی که دوست دارین بگین که دوسش دارین شاید بعد ها این فرصت پیش نیاد ، حتی اگه با عملتون نشون میدین باز بهتون توصیه میکنم که با صدای رسا بگین که دوسش دارین نزارین دیر بشه. و از جمله کلماتی که باید بگین این که چقدر از آدم رو به رویتون متنفرین ... حتی اگه دلیل خاصی نداشته باشین ... حتی اگه تنها برای اولین باره که میبینین و ازش خوشتون نمیاد توی چشماش زول بزنین و بگین که ازش خوشتون نمیاد به جای تحمل کردن خودش و حرفاش

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

نمیگم :)
گویم که:
سیزه دیمخی واجیب دیر:|
نیه من آدام دییرم منیم اوریییم یووووخ ? یوووو دیین با
گویم که:
آدامسیز آما فکر الیم یولدا سالیبسیز اورییزی:|
تاپماخ اولماز ایندی یانی ?
گویم که:
یو دا
پس منیم اورییم یوخ دا :"")
گویم که:
باید بدیمت اوراقی:|
دو سه نفری بودن که زل زدم تو چشماشون گفتم ازتون متنفرم :|
اخرش فکر کردن شوخی بوده و خندیدن :/
گویم که:
باید میزدی دک و پوزشونم پایین میاوردی:|
نکنه باید رمز گذاری شده کامنت بذاریم :{
گویم که:
حالا کامنت رمز گذاری به کنار سبیلتو کجای دلم بزارم آخه:)))
:/ نجه یازیخ اولدوم 
گویم که:
هن به بالا اوسون فکر  ایلمه دا نینَمَخ اولاجاغا چاره یوخدی :|
گفتیم ،
سه ساعته "گفتیم" رو نوشتم و همچنان زل زدم به "گفتیم" و دارم بش فکر میکنم ، خدا بگم چیکارت نکنه...
گویم که:
چی شده؟:|
هیچ میخواستم نظر بنویسم رفتم تو فکر ...
میخواستم بگم که بهش گفتم و اینا
گویم که:
یعنی فکرتون سر کامنت گذاشتن گرفت؟:|
  • آقاگل ‌‌
  • ما یبار به یکی گفتیم دوست داریم بهمون خندید. به یکی هم گفتیم ازت متنفریم باز بهمون خندید. نمیدونم چرا همه فکر میکنن من دیوی کلاه قرمزیم :|
    گویم که:
    فکر کردن نمیخواد که... آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است و از این حرفا:|
    بله
    گویم که:
    :|
    میگم این پارت اولش بود که قبل مرگ چیا بگیم 
    منتظر بخش های بعدی هستیم ^_-
    گویم که:
    بزودی در سینماهای کشور:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">