دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خب که چی؟؟؟؟؟

یادم میاد هیچ وقت علاقه ای به بازی هایی که روی گوشی یا سیستم نصب میکنن نداشتم و ندارم و نخواهم داشت و در کل علاقه به هیچ بازی ندارم چون آخرش معلومه... معلومه یه جایی تموم میشه و به گفتن یه عه تموم شد بلخره اکتفا میکنی تنها بازی که کردم بازی مینچ بوده اون هم خیلی سال ها پیش ، یادم میاد برای این بازی میکردم که سر بازی کتک کاری میکردیم و یه بازی برای ما سه ساعت طول میکشید از بس که سر کلک زدن و این حرفا به هزار روش از هم اعتراف میگرفتیم و میخندیدیم و تنها دلیلش همین بود حتی وقتی که همه معتاد به کلش شده بودن اون رو هم تجربه کردم ولی چیزی نداش که منو به خودش جذب کنه و باز گفتم خب که چی آخرش یه جا ختم میشه و معتاد نشدم که هیچ بلکه زده هم شدم ازش ...الان دارم به بازی این دنیا فکر میکنم نه تنها برام جالب نیس بلکه دیگه خسته کننده شده برام کاش میشد لفت  داد و رفت اما قوانین این بازی اجازه لفت رو نمیده ... البته میشه این قانون رو زیر پا گذاشت و لفت داد اما ممکنه این لفت برام گرون تموم بشه بس منتظر میشم تا زمان بگذره و خود به خود از بازی خارجم کنن چون برای من یکی جذاب نیس :)

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

لفت خارجی بود نفهمیدمش ... فارسی بگو😒🙄

مارو پله چی اونو بازی کردی 😁
گویم که:
فارسیم خوب نیس:|
مارو پله پشت مینچ بود که:|باهوش کی بودی تو؟:|
میخواین من ریموتون کنم :/
گویم که:
یکی میخواد خودتونو ریموت کنه ها:|
نه شما دلتون به حال من نسوزه من خودم یه کاریش میکنم :|
میگم اگ لازم بود در جریان بذارید ^…^
گویم که:
خو در دسترس باشین :|
باهوش آرمان بودم من :|

ولی آرمان قدر ندونست دیگ چند وقتیه باهوش توام:دی
گویم که:
نه دا هنو باهوش آرمان جونتی:|
خدایا اَرمان کجا و آرمان کجا :|

رویا تو چه کردی با من :|
حالامیگه ارمان جون -_-
گویم که:
پ بگم کی؟:|
اسرا جون :|
گویم که:
عه عه عه حالم بهم خورد جمع کن بابا :|
 خل شدی؟😐
گویم که:
خلی از خودته چیه؟چی شده؟:|
سلام علیکم جا موند :/
سلام حال شوما خوبه 
مامان اینا خوبن ؟ 
سلام برسونین :)
گویم که:
سلام حال ما سلام داره برا حال شوما
مامان اینا روتو میبوسن  سلامت اولاسان سنی قیز:)
خلی کجا از منه ؟ 
تو میخوای بری پر ور شی بعد خلی از منه :/
مامان اینا لطف دارن :) 
البت قسمت ترکیشو نمی دونم چی گفتی :/ 
یعنی باید به تو هم بگم ؟ 
با من فقط فارسی دانش :/

گویم که:
اصن خلی از وجود تو جوشیده و چون مسری بوده ملت هم مبتلا شدن:|
قسمت ترکیش میشه سلامت باشی دختر جان:|
یعنی فکر میکنی نباید بگی؟ چقده بی استعدادی رویا نصف توعه ترکی بلده:|
دانیشمیرام:|
  • ماهی کوچولو
  • امیدوارم بازی زندگی برات جذاب شه
    چون به نظرم اینجوری وحشتناکه :/
    گویم که:
    مسله اینه جذاب نمیشه:|
    مرسی عالی بود
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">