دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

عرض کنم که اول سلام دوم یه چند ماهی نیستم و تقریبا 4 ماه و برای همین یه کانال زدم که حرفام تلنبار نشه خواستین جوین شین و البته این ادرس برای چند روز در اینجا تاریخ انقضاداره:|

تموم شد انقضاش:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۸)

دا اورانی سیلمیین ها
گویم که:
وا میه من سریرم؟:|
همممم بیراز هن :/
گویم که:
نمنه؟
هساد :| سیز درسیزی دیین استاد اوشاخ دی بی سوز ددی دا 
گویم که:
شلوغ ایلمه دی عه:|
چش چش اوییدی با استاد 
:|
من بی گوناهام -___-
گویم که:
آی ساغول:|
چه سکوتی :|
گویم که:
یس:|
تلخرام فیلتره بیان که فیلتر نیست 😐
گویم که:
اونش به تو چه:|

سلام آبو... حالت خوبه؟... خوش میگذره؟... همه چی خوبه؟
من چرا اون موقعی که این پست رو نوشته بودی یادآوری نکردم خدافظ غلطه و خداحافظ درسته؟!... از من بعید بود :|
گویم که:
اولا سلام
بعدشم آبو کوفت آبو درد آبو مرض آبو هناق تو این همه پست گذاشتی بعد به من که آبوی بزرگت حساب میشم اونم به صورت رسمی نگفتی؟:|
لابد سرت یه جایی خورده و اصلاح شده:|
مگه وبلاگ من توی لیست دنبال کننده های وبلاگت نیست؟!... فکر کردم حتماً خبر داری دیگه :|
گویم که:
چرا هست ولی اون دفعه روشن شد رفتم یه آبوی تقلبی بود :|
تو کی فکرات درسته که این دومیش باشه :|
واقعاً فرق بین آبوی تقلبی و آبوی واقعی رو متوجه نمیشی؟!!! :|
گویم که:
نه خودت متوجه میشی بگو منم متوجه بشم وقتی پستای خودتو پست کرده از کجا بفهمم؟ اینو بگو تو؟:|
اولاً که من اسم وبلاگم آبو بود نه آیو... دوماً من هیچ وقت کامنت های پست های وبلاگم رو نمی بندم... سوماً من هیچ وقت لایک و دیسلایک نمیذارم برای  پست های وبلاگم... چهارماً قالب آبوی من رو با اون قالب داغون مقایسه میکنی؟!!!... هزار تا نشونه دیگه هم بود :|
گویم که:
تا چشت در آد همینه که هست :|
من اونم موقع ذهنم کاملا درگیر بود و برای هیچ چیزی واکنش نشون نمیداد فقط قبول میکرد :|
الان قالبی که طراحی کردی رو تحویل گرفتی و بهش افتخار کردی و مغرور شدی؟:|
آره دیگه... قالب به این قشنگی ساختم... اصلاً دم خودم گرم :|
گویم که:
یکم خاکی باش:| یکم متواضع :| آخرش چوب غرورتو میخوری:|
خیلی هم زشته قالب وبت:|
از این خاکی تر؟!!! :|
حسود هرگز نیاسود :|
گویم که:
چرا من نمیبینم؟:|
این روزا حسود هم می آسوید تو غمت نباش:| که قالبت زشته :|
برو چشم پزشکی... من تا گردن زیر خاکم :|
قالبم همینی که هست :|
گویم که:
الان تو به چشمای من توهین کردی؟:|
خواستم بگم زشته بدون:|
من معذرت میخوام :|
گویم که:
تکرار نشه :| اخه اینم اسمه گذاشتی برا وبت؟:|
دل قشنگه آبو زشته؟!!! :|
گویم که:
چون رکم میگم آره :|
حالام حرف نباشه پاشو برو شامتونو بیار شام نداریم:|
ما شام خوردیم :|
گویم که:
کوفت شه :|
الان شام میخورن؟:|
حالا اسمشو بگو:|
یک ساعت و نیم قبل شام خوردیم :|
اسم چی رو بگم؟! :|
گویم که:
شامتونو دا عه:|
خورشت اسفناج :|
گویم که:
حله همون بهتر خوردین:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">