دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چی بهتر از این که اولین و یا شاید دومین پستم در رابطه با تولد یه خنگی باشه :| عرضم به حضورتون که امروز تولد هانیه هستش حالا کیه باید بگم منو میبینین ؟؟ یکی بدتر از من:)))) خیلی بدترا:| حالا امروز تولدشه ^_^ باید بگم تودت مبارک هانیه ^_^ اایشالله تولد 120.5 سالگیتو همراه با عصات بگیریم و البته اون موقع من همچنان جوان هستم :))) حالا عرضم با خوانندگان گرامی این که کادوهاتون رو بردارین بیارین و بدین من که تدارکات تولد رو دیدم و بدهکارم به جماعت :| آبو اون 200 هزار تومن که برا کادو کنار گذاشتی رو بردار بیار :| نگا رولی هم کیک پخته بود ولی سوخته :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲۹)

من کادوی هانیه رو دیشب بهش دادم... 200 هزار تومن چه خبره؟!!!... من از اول زندگیم تا حالا همه کادوهایی که خریدم 200 تومن نشده... اصلاً من پول ندارم... آبو کیه اصلاً؟!!!... من آبو نمیشناسم... خط رو خط شده فکر کنم :|
120.5 سال هم زیاده... همون 120 سال کافیه :|
گویم که:
بدون اطلاع من رفتی براش کادو گرفتی؟ مثلا من آبوی بزرگ خاندانم:|تو چطور روت میشه سرتو بالا بگیری؟!! ننگ بر تو:| 200 هزار تومن الان میدی بچه میگه بزار جیبت کم نشه :| همچین میگی چه خبره اینگاری گفتم دو میلیون بده:|یه خط رو خطی نشونت بدم فقط گریه نکنی:|یعنی تو راضی به عمر بیشترش نیستی؟ هانیه ببین مار تو آستینت پرورش دادی:|
ممنون از پستت :))
دوستش داشتم :) 
سر مارو بزن :|
گویم که:
خواهش  الیرم^_^
چی رو دوست داشتی؟
برا چی سرتونو بزنم؟:|
تب داری؟
تو که نبودی... تازه دیروز اومدی گفتی "سلام من اومدم"... اگه بودی حتماً اجازه می گرفتم :|
من 200 هزار تومن پول داشتم الآن اینجا بودم؟!!!... در سواحل هاوایی داشتم آفتاب می گرفتم :|
من برای اینکه رند بشه گفتم 120 سال... اصلاً 130 سال عمر کنه... ما که بخیل نیستیم :|
گویم که:
من نبودم وبم که بود تو میومدی میگفتی:| همش بهانه بیار:| حالا من 200 دارم ببین چطوری میفرستی جزایر هاویی نیاز مبرم به آفتاب دارم اونم دم ساحل :|
130 هم رند بود باید اول میگفتی نکه الان ... نوش دارو بعد مرگ سهراب؟
از وبت که نمی تونستم اجازه بگیرم :|
جلوی خونه پدربزرگم یه رودخونه باریک هست ما بهش میگیم سواحل هاوایی... با 200 تومن اونجا میشه رفت اگه تابستون باشه آفتاب هم میشه گرفت :|
گویم که:
 خود هاوایی برم از این ارزون تر در میاد:/
به وبم سر میزدم دا بهانه تراشی نکن:/
پست و دوست داشتم :|
سر ما نه ... سر مار :|
گویم که:
ها قابلتو نداش😍😍😍
دارم میکشمش نگران نباش الکی داره مقاومت میکنه😂😂
الان کیکم سوخته یکم هیشکی نمیخوره؟ :( 
گویم که:
ما عاشق کیکای سوخته تو هستیم ...به خصوص که ابو همیشه به هانیه میگفت برام کیک زیاد بزار کنار 😂😂😂
وبت وقتی علایم حیاتی از خودش نشون نمیداد ما از کجا باید می فهمیدیم به وبت سر می زدی؟!!! :|
با دلار 4700 تومنی باید نصف اعضای بدنمون رو بفروشیم تا بتونیم دو روز بریم هاوایی :|
گویم که:
من تو وب هانیه نگفتم سر میزنم؟گفتم یا نه؟!🤔
نمیشه تو رو کامل بفروشیم ما نفری یه روز اونجا بمونیم؟!!😑
اصن ایندفعه همه ی کیکی که رویا پخته برای ابو 
دخترا شما بیان کیک گردویی بدم بخورین :)
گویم که:
اره اره ما تا کی باید ابو رو از کیک محروم کنیم 🤣
مرسی برا من سه تیکه بزار چون رژیمم:/
نمیشه تو رو کامل بفروشیم ما نفری یه روز اونجا بمونیم؟!!😑

این خیلی خوب بود😂😄😂

+منبع :اسرا 
گفتی نامردم اگه ذکر نکنم منبع رو :|
گویم که:
نگا برا کادو تولد تو من هر کاری میکنم ببین برات چی گرفتم به جا ۲۰۰ تومن😁😁
تودست پرورده چنگیزی مرام و معرفت حالیته😅
من غلط کردم... ای بابا :(
من رو بفروشید می تونید یه صبح تا ظهر دم ساحل بشینید یه بستنی هم بخورید :|
گویم که:
اون ۲۰۰ رو هم بزار روش پول هتلم داریما:/
چشم... چی کار کنیم دیگه... آبوی فداکار بودن هم دردسرهای خودش رو داره :(
گویم که:
بده پوستتو هم دباغی کنه بده ما اونجا تو ساحل دیدی لازممون شد :/
برم چایی بریزم با کیک گردویی بخوریم 
گویم که:
حواست بود کل کیکو بدی آبو؟ گناه داره ها 😂😂
انقدر خشونت لازمه؟!!! :|
گویم که:
لازم نبود که خودمونو به زحمت نمینداختیم شاید اونجا به یه افریقایی فروختیم:/
الان یعنی بلیط هاوایی رو برامون گرفتی؟
ایولا :))
میرم خوشگذرونی :))
رویا برای اونایی که کیکشون گرویی نیستو سوخته هم چایی بریز دیگه زشته ما رو نیگاه کنه؟
گویم که:
یعسسسسسس😎😎😎😎
چمدونو ببند😎😎😎
رویا اب جوش بده گف چایی نمیخوره😂😂😂😂
باشه... دیگه فداکاری از این بیشتر؟ :(
گویم که:
اره:/
خط سوم "تولدت" رو نوشتی "تودت" :|
گویم که:
چشت در آد :/
پیر شدیا😂😂
این کیک سوخته تون هم خیلی خوشمزه بود... با تشکر از خانم رویا :|
بابت آب جوش هم ممنون... باز هم با تشکر از خانم رویا :|
گویم که:
مام کشک:/
حالا دست شما هم درد نکنه :/
گویم که:
خواهش الیریخ
خواهش میکنم نوش جان :)
تازه شما افتخار همون کیک سوخته نصیبه تون شد...اسرا و هانیه همونم نه 😄
گویم که:
:/
بلیط واسه منم گرفتی؟ 
گویم که:
مگه میشه بدون خپل؟
حواستون باشه چایی ها سرد نشه من میرم احضارم کردن خونه مامانبززگ
آخرشب میام سهم کیکمو میگیرم 😐
گویم که:
خو اصلا کیک رو میزاریم اخر شب بخوریم اگه تو با کمر نری توش:/
خو الان رویا رفت ما هم بریم یا همین جا بشینیم ؟
بلیطم که گرفتیم:)
گویم که:
:)؟
الان همه رفته بودن من تنهایی نشسته بودم :|
گویم که:
تو صاب مجلس بودی باید مینشستی😂😂😂😂
عه هانی جان تولدت مبارک😍😁


الان تدارکات کجاست🤔 من که چیزی نمیبینم .
گویم که:
خوردیم دیر رسیدی :|
کیک کنار گذاشتین واسم؟ 
اومدم ببرم
گویم که:
آبو خورد:|
راسی یادم رفت 
بابت گلدون و کتاب زیرش تشکر😂😊😁
گویم که:
خواهش میکنم 50 تومن میشه:|
قربونت بردار برای خودت یادگاری:|
گویم که:
نه دا دادم به تو ۵۰ تومنمو بده😡
مگه کادو تولد و پول میگیرین :|
من تازه متولد شدم دستو بالم خالیه :))
گویم که:
برو زندان بزرگ میشی:|
اع من یادم رفت از بق بثو تشکر کنم 
تشکر بق بقو:))
کادوی پارسالت و دارم هنوز
گویم که:
:| بق بقو هم از تو متشکره:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">