دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتی حوصله ندارن ترجیح میدم یه سایه باشم

  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

چه طوری میشه یه سایه بود؟! :|
گویم که:
فقط کافیه نباشی و از دور حواست باشه در حدی که متوجه نباشن حواست هست:|
اگه اینطوری باشه که من همیشه سایه ام :|
گویم که:
تو دیگه الان یه روح سرگردان شدی وضعت حاد تره:|
آموزش سایه شدن در ده جلسه... صد در صد تضمینی... جلسه ای صد هزار تومن :|
گویم که:
میگن فرصت ها رو از دست ندین اینه ها ... سود من چی میشه؟:|
هر شاگردی که بیاری بیست درصد پورسانت شماست... اگه بیشتر از ده تا شاگرد بیاری سی درصد... همین جوری تصاعدی میره بالا :|
پول لازمم... الآن حاضرم هر کاری کنم برای پول درآوردن :|
گویم که:
شاگردا الان برا خودشون اوستایین:|
بیا برا من تایپ کن صفحه ای 1000 تومن میدم:|
صفحه ای 1000 تومن؟!!!... ده سال پیش صفحه ای 500 تومن بود... وقتی دلار هزار تومن بود... قیمت رو ببر بالا به توافق برسیم.
گویم که:
قیمت دلار میره بالا بودجه تامین شه :| قیمت تایپ همینه تازه اونم باید بشینی تا پروژه بخوره بهم تایپاشو بدم بهت:|
ده سال پیش تو دماغتو میکشیده بالا قیمت تایپو رو از کجا خبر دارمیشدی؟:|
نه دیگه... ما به توافق نمی رسیم... من برم گوشه خیابون آدامس بفروشم که درآمدش بیشتره :|
گویم که:
حالا بی شوخی بلدی پاور درست کنی؟ چند میگیری؟
خیلی حرفه ای نه ولی بلدم... شما هم مهمون باش... قابل نداره :|
گویم که:
ساغول:|
مطالبش هست داخلش تو باید بزک دوزکش کنی چند؟:|
بفرست درستش میکنم... چند روزه میخوای؟
گویم که:
نگا اول تو قیمتو بگو بعد یه ماه وقت دارم تا آماده اش کنم:|ولی خب کار دارم نمیرسم برا بزک دوزکش:|
حالا ایندفعه یه نسخه آزمایشی درست میکنم حالا اگه بعداً هم کار داشتی قیمت میگم.
فقط یه سوال... بزک دوزک دخترونه میخوای یا یه چیز سنگین رنگین میخوای؟
گویم که:
قیمت ندی کنسله:|
نه بابا دخترونه چیه برا پایان ناممه رنگین سنگین:|
اینم :| بزن دستت عادت کنه بعدا یادت نره :|
حالا درستش کنم شاید اصلاً خوشت نیومد... سر کار هم که میری چند روز اولش کارآموزیه.
چشم :|
گویم که:
خوشم اومد پولتو میگیریا:|
چشم :|
گویم که:
خب تموم شد میگم بهت:|
چشم :|
گویم که:
:|
حالام شب بخیر :|
شب شما هم به خیر :|
گویم که:
باشد:|
سایه بودن هم حتی خسته کننده میشه وقت هایی
گویم که:
با این حال خسته کننده بودنش هم ارزش داره بعضی از مواقع شاید هم اغلب مواقع ... شاید بعضیامون به دنیا اومدیم که سایه باشیم:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">