دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دلم نمیخواد دیگه هیچ فیلمی ببینم حتی کمدی ... دلیلشو میدونم ولی توضیحش سخته که چرا ؟!!!:)
برم یه شام درست کنم به وقت تنهایی:)
  • asra ツ..

نظرات  (۶)

سلام :)
گویم که:
سلام
پریشان بهتر نی ?! :|
گویم که:
نه اسرا خودمه دوس دارم اینطوری باش:|
وقتی فیلمی میبینی که مناسب سنت نیست همین میشه دیگه :| 
گویم که:
وای رویا نگو آنابل و دیدم شب نمیتونستم بخوابم:)))))
چرا آزادی بیان رو از ما میگیری :|
گویم که:
چون گردنم کلفته:|
اسرا خانم 
تر و خشک رو با هم می سوزونی 
به وقت شام رو حالا دوست نداشتی دلیل نمی شه کلا سینما رو زیر سوال ببری که :)
گویم که:
:))))
من اصلا فیلم به وقت شام رو ندیدم که:|
من چیکار به سینما دارم ؟!!:| گفتم که توضیحش سخته یعنی مشکل سینما نیست:|
  • نیوشا یعقوبی
  • ای بابا :( انقدر از فیلم بدت اومده؟ یهویی؟ یا به مرور شده؟
    گویم که:
    یهویی:|
    آره مامان:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">