دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چقدر بده وقتی میبینی خیلی از وبا متروکه شدن و دیگه کسی چراغشو روشن نمیکنه و بدتر این که روز به روز به تعداد این متروکه ها اضافه میشه
  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

دیگه هیشکی حال و حوصله حرف زدن و نوشتن نداره... همه دارند از خودشون عکس و فیلم می گیرند... چون راحت تره... و برای بعضی ها جذاب تر... متاسفانه.
گویم که:
حالا تو بیا بنویس یه سه تا خواننده خل داری:/
:(
گویم که:
:/
جشن فارغ التحصیلی نمیگیری؟
گویم که:
نکنه باز کیک میخوای🤔

آره دیگه... یه درصد فکر کن دلیل دیگه ای داشته باشه :|
گویم که:
گفتم شاید دلت خواست برا تنها آبوت سکه بخری سورپرایز کنی روت نمیشه:/

اگه کلیه ام رو بفروشم شاید بتونم یه نیم سکه بخرم :|
گویم که:
حالا نمیشه دوتاشم بفروشی؟:(
اگه هر دو تا رو بفروشم ولی سکه باز هم گرون شد چی کار کنم؟ :|
گویم که:
نمیشه قرنیه چشاتم بفروشی؟:(
یه آبو که بیشتر نداری که
منظورت قرنیه ست؟! :|
باشه... چشم چپم یه ذره ضعیف شده از عینک زدن خوشم نمیاد :|
گویم که:
نه:/
خو کی میاری سکه رو؟
هر وقت جشن گرفتی... یه کیک خفن هم باید بخری.
من هم از فردا بگردم دنبال خریدار کلیه و قرنیه چشم :|
گویم که:
آبو یه کاری نکن یه کیک اندازه قدت بفرستم دم در خونتون بعد سکه رو از حلقومت بکشم بیرونا:/
قد من بلنده کیک اندازه قد من نمی تونی پیدا کنی :|
گویم که:
یه وجب قد داری همه اش:/
تو کاریت نباشه به من بگن سکه میدن ۳ متر هم کیک میپزم:/
من دستپخت تو رو قبول ندارم... باید یه کیک آماده بخری... عکس من هم روی کیک باشه با کیفیت فول اچ دی :|
گویم که:
دست پخت من چشه؟!!!!سرو کله میشکنن براش:/اصلا همین داداشم عاشق کیکایه که میپزم ~_~
یه کیک با تصویر فول اچ دی برات سفارش بدم:/
فقط جشن فارع التحصیلی منه چرا عکس تو باشه؟🤔
خب من دلم نمیخواد سر و کله ام بشکنه دیگه :|
یعنی به عنوان یه انسان فداکار که نصف اعضای بدنش رو داره اهدا میکنه نباید عکس من روی کیک چاپ بشه؟ :|
گویم که:
چون منم نمیخوام سرو کله ات بشکنه بدون نوبه کیک تو رو پست میکنم:/
نه در حقوق بشر من قید شده همچین حقی نداری:/
از دست شما متشکریم :)
خب من دیگه برم بخوابم که از فردا باید بگردم دنبال خریدار کلیه... شب به خیر :|
گویم که:
:)؟
برو بخواب جشن فارغ التحصیلی رو دو سال دیگه میگرم تو هم پولاتو جمع کن ....شب بخیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">