دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

آدمای کمی هستن که از ته ته ته دلم دوسشون دارم ... میشه گفت انگشت شمار ...حالا یکیشون شنبه رفت بدون این که فکر کنه دیگه من جایگزینی براش ندارم ...دلم میخواست خاک ها رو بزنم کنار و از یقه اش بگیرم بگم فکر کردی وقتی بری، دو روز نباشم کی زنگ بزن بگه دختر من کجاس که دو روزه خبری نیس؟!... کی بگه چرا رنگ به رو نداری؟سردته؟پاشو بخاری رو روشن کن ...به اینا فکر کردی که رفتی؟کی عیدی منو مخفیانه بده تا بقیه شاکی نشن که چرا بیشتر عیدی دادی؟! کی دیگه بهم بگه منیم بالام ........



  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

:"(
گویم که:
:)
خاک هارو ?! درس خوندم ?!
گویم که:
بله
اسرا عزیزم 
من درست فهمیدم ؟!؟
دلم میخواد بگی اشتباه فهمیدی 😭
گویم که:
:)
خدا رحمتش کنه...‌‌به تو هم صبر بده  :(((
گویم که:
ممنون عزیز:)
خدا رحمتشون کنه ...
گویم که:
ممنون
وای خدای من :( 
سخته...خیلی سخته...
گویم که:
:)
سلام عزیزم خوبی ؟
گویم که:
سلام شکر:)
بعد عمری ی سر زدیم اینجا ولی با پست خوبی بر نخوردم ..
روبراه باشی..
گویم که:
ممنون پلاک هفت:)
  • پیمان محسنی کیاسری
  • تسلیت می‌گم : (
    گویم که:
    ممنون
    سلام ... چطوری؟
    گویم که:
    سلام ...شکر تو خوبی؟
    :'(
    😷😑😶
    گویم که:
    سلام خوبی؟
    سلام شکر خوبم 
    تو چطوری؟ 
    گویم که:
     سلام خوبم ...کنکورت کیه؟
    8 تیر :O
    گویم که:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">