دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

برای سومین بار زنگ در زد و هر بار هم طولانی تر و من هم حوصله باز کردن در رو نداشتم چه برسه به این که بدونم کی پشت دره و آخر سر بلند شدم گفتم بله؟!!...که صدای پشت اون ور در بلند شد که خانم بسته دارین و من همچنان بی حوصله خودمو به در رساندم و بسته رو تحویل گرفتم و در کمال تعجب دیدم که بسته برای منه!!!بسته رو باز کردم و دیدم کتاب عر گل ها همه آفتابگردانند به همراه کلی کش سر...یادم افتاد که فاطمه مهربانوی خودم قبلا گفته بود برام کادو خریده...این کار فاطمه امروزمو ساخت و رنگی کردش^_^
حالا دیگه بی خیال کوتاه کردن موها با وجود این همه کش سر.
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

البته دوستان لازمه بگم همه کشا برا منه ، فاطمه اشتباهی فرستاده خونه اسراشون:|
گویم که:
  شما؟!!
سلام ما رو به دختردایی برسون.
گویم که:
اتفاقا حرفت بود.
فاطمه میشناسه :|
گویم که:
فاطمه کیه؟!!
الله اکبر :/
گویم که:
شما؟!!
من یک آشنای دور هستم :|
اصلاً مهم نیس من کی هستم کشامو بده بیاد :|
گویم که:
کدوم کشا؟!!!
همون کشا که یه بستش رنگیه و روش خال داره یه بستشم نارنجیه :|
گویم که:
چیزی یادم نمیاد.
این هممه مقاومت لازمه:|؟
گویم که:
اره گرونیه بفهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">