دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از من به شما نصیحت تا میتونین سعی کنین کسی رو بیشتر از خودتون دوس نداشته باشین وگرنه یه روز چشم باز میکنین میبینین که همه شما شده اون...یه روز چشم باز میکنین میبینین زندگیتون بدون اون معنی نداره ...از من به شما نصیحت همین

 

رویا گند زدی؟!!

  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

یاخچی:|
گویم که:
ای ساغول
همه آدم ها خودشون رو بیشتر از بقیه دوست دارند.
گویم که:
تو نظر نده وبت چی شده؟
رفت بلاگفا.
گویم که:
کجا رفت؟
بگرد پیداش کن :)
+ این :) هم دلم خواست.
گویم که:
نمیگی؟!!!
دلت خواست؟!!!
باش
آدرس وبلاگم رو همین طوری مفت و مجانی بگم؟... برو یه کمپوت برام بخر :|
گویم که:
تو باید بخری که پیدا کردم :/
حداقل پیدا کردن تو یکی برام کاری نداره :/
پیدا کردنش راحت بود... فکر نکن خیلی باهوشی حالا :|
کمپوت نمیخری؟... الآن چند روزه منتظرم یکی برام کمپوت بخره ولی هیشکی نمیخره :(
گویم که:
حسودی نکن به هوش من واقعا که:/
الان ۵ ساله منتطرم برام یه نفر کمپود بخره کجای کاری:/
کمپود دیگه چیه؟!!!
من همینطوری الکی کمپوت نمیخوام... دلیل دارم :|
گویم که:
به ترکی میگیم کمپود ...دلیلت چیه🤔
دستم شکسته الآن سه روزه توی گچه... بیست و هفت روز دیگه هم باید باشه :(
گویم که:
الکی؟!!!
واقعی :|
گویم که:
ای بابا چرا شکست؟!دلم سوخت نه برا تو ها برا مامانت:/
توی وبلاگم نوشته بودم... رفته بودم فوتبال... توپ خورد بهش شکست... دکتر گفت احتمال داره رباطش هم آسیب دیده باشه... حالا یه ماه دیگه معلوم میشه.
گویم که:
حالا شکستنش حقت بوده نو مگه چه ای رفتی فوتبال:/ حالا انشاءالله رباطش طوری نمیشه ...ولی در کل مامانت باید کمپوت بخوره نه تو:/
حالا دو تا کمپوت بخر یکی برای من یکی هم برای مامانم... یکی هم برای حلما بخر... کمپوت دوست داره :|
گویم که:
ببین داداشات و زن داداشات نمیخوان؟:/
باید بپرسم... خوب شد یادآوری کردی :|
گویم که:
نوع کمپوت رو هم بپرس دیگه شرمندشون نشم:/


من و مامانم کمپوت سیب دوست داریم... بقیه رو بعداً میپرسم خبر میدم :|
گویم که:
نگا نکه اقتصادمون افتاده توی حباب مثلا دیروز کره رو ۳ تومن خریدیم امروز ۴/۵میترسم کمپوت بخرم معدتون قبول نکنه که من توی خرج افتادم مسموم بشین ولی میخرم یه روز برات:/
معده من که قبول میکنه... معده بقیه رو نمیدونم... به هر حال دستت درد نکنه.
اسرا منم کمپوت اناناس دوست دارم ، گفتم در جریان باشی :دی

ان شاءالله دست ابو هم مشکل خاصی ندیده باشه ...جز شکستکی البته

بعد رویا کجاست؟🤔
گویم که:
تو هم دستت شکسته؟
یه خرس گنده که رفت فوتبال بازی کرد انتظار زیادی نمیشه داشت:/
رویا نمیدانم کجاست:/
عه سلام *_* 

 نمیدونم :|
شاید :| 
گویم که:
علیکم السلام :/
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">