دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چاق میشی میگن چاق شدی لاغرم میشی میگن لاغر شدی ملت چقدر فضولن آخه عه عه عه


*جدیدا هم میگن مریضی که لاغر شدی!!:/

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

من صاف توی چشم های طرف نگاه میکنم و بهش میگم "به تو ربطی نداره"... تقریباًٌ نصف آدم های زندگیم رو به خاطر همین رفتارم از دست دادم ولی خیلی هم راضی ام :|
گویم که:
تو جواب میدی از دست میدی آدما رو من تو چشاشون نگا میکنم جواب نمیدم برمیخوره :/دوره زمانه ای شده:/
بعدشم این کارا رو کردی که الان با کمبود کمپود مواجهیم :/
از سلاح حرف نزدن هم زیاد استفاده کردم... نصف دیگه آدم های زندگیم رو اینطوری از دست دادم :|
اشکال نداره... خودم برای خودم کمپوت میخرم ولی آدم فضول رو توی زندگیم تحمل نمیکنم.
گویم که:
فعلا اون کمپودی که خالت خریده رو بیار وسط بحث رو عوض نکن:/
تموم شد... من و حلما افتادیم به جونش امروز بعد از ظهر... تازه شانس آوردیم داداشم نبود وگرنه خون و خونریزی میشد.
گویم که:
بس با چه کمپودی داشتی معامله میکردی؟!:/
حالا جای شکرش باقیه به حلما رسیده:/
میخواستم کلاهبرداری کنم ولی فکر کنم استعدادش رو ندارم :|
گویم که:
الان تو به چه دردی میخوری؟:/نه فوتبال میتونی بازی کنی نه کلاهبرداری کنی و نه معتاد بشی:/
ای بابا... افسردگی گرفتم... آتیش داری؟
گویم که:
قرار شد اول من امتحان کنم که:/
پس هر چه سریع تر امتحان کن که من بدجور نسخم :|
گویم که:
برا سریع تر پول میخواد که برم بخرم یکم پول اصافه بده یه کمپود بخرم یه سیگار :/
ای بابا... پس همون سیگاری نشیم بهتره... افسرده بشیم بهتره... یه گوشه میشینیم به دیوار نگاه میکنیم خرجی هم نداره :|
گویم که:
بس همون منتطر بمون من پول دستم بیاد برم بخرم امتحان کنم:/
میگن زانوی غمم لازمشه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">