دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان دو روزه که کلا چیزی نخوردم جز یک بستنی نصفه با یه نوشمک نصفه و چندتا هله هوله دیگه کلا نشده توی این دو روز که مثل یه آدم عاقل غذا بکشم بشینم بخورم:/


*فکر میکنن که از سر لج و لج بازیه و یا مگه میشه کسی گشنه نشه!!!خب شده دا عه:/

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

نصف دیگه نوشمک رو چی کار کردی؟... به بالاترین قیمت خریدارم :{
گویم که:
برادر محترم زحمت رو متقبل شدن:/
کمپود میگیرم نوشمک میدم:/
کمپوت در برابر نوشمک؟!... اصلاً منصفانه نیست... یه کمپوت نصفه میدم یه نوشمک کامل میگیرم :|
گویم که:
کمپودی که دهنش باز شده باشه دهنی حساب میشه ...کمپودشم گلابی باشه پلیز
کمپوت دهنیش هم خوبه... کمپوت دهنی در برابر نوشمک دهنی... اگه موافقی معامله کالا به کالا کنیم.
گویم که:
:/الان که فکر میکنم خودم بعدا برا خودم شاید کمپود بخرم ۵ سال صبر کردم اینم روش:/
چه طوری تونستی پنج سال صبر کنی... به نظرم خودت رو بزن به مریضی شاید برات خریدن... اصلاً همه کیف کمپوت اینه که برات بخرن.
گویم که:
حالا به مریضی زدن نمیخواد پایی پیچ خورده مو برداشته ولی کسی چیزی نخریده:/ برو دعا کن خاله داری:/
جدا چطوری ۵ سال دلم کمپود خواسته و من مقاومت کردم🤔
برو یه کمپوت برای خودت بخر... یه دونه هم برای من... هنوز دلم کمپوت میخواد آخه :|
گویم که:
پول بده برم بخرم :/
الآن قرص خوردم بعدش چیزی نخورم بهتره... کمپوت سالی یه بار بسه دیگه :|
گویم که:
من از عوضت میخورم:/
دکترها میگن سه چهار ساعت قبل از خواب نباید غذا خورد ‎:|‎
گویم که:
کدوم مریض حرف دکترو گوش داده تا حالا:/
من گوش میدم :{
من دیگه برم بخوابم که دستم زودتر خوب بشه بتونم برگردم به میادین ورزشی... ورزش هم دشمن اعتیاده... به جای سیگاری شدن برو ورزشکار شو مثل من... شب به خیر :|
گویم که:
من دستمو لازم دارم :/
شب بخیر:|
همین ک میگ یخمک بخور غم نخور :|

فرزندم غذا نخوری درتون رو نمیزنن ها
 بازم از ما گفتن :|
گویم که:
درم بزنن کسی باز نمیکنه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">