دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه زمانی از دست این آدما خودمو توی دنیای مجازی غرق کرده بودم اما دنیای مجازیم ردپای آدما محسوسه ... دارم فکر میکنم این بار خودمو کجا غرق کنم!!!؟

  • asra ツ..

نظرات  (۳)

اگه جای جدید پیدا کردی آدرسش رو به من هم بگو.
گویم که:
از الان دارم میگردم پیدا هم بکنم در عوض یه کمپود معامله میکنم:|
فقط یه کمپوت؟!... اصلاً کاسب خوبی نمیشی :|
گویم که:
از تو یه کمپوت هم بگیرم انگار میلیاردها ازت حق الزحمه گرفتم:|
یعنی دستم انقدر پر برکته؟
گویم که:
پررویته که برکتش فراوانه:|
فک کنم توپ به ملاجت خورده زبونت راه افتاده:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">