دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند ساعت پیش با یک نفر بحثت بشه و دو ساعت بعد از اون بحث یک نفر بهت زنگ بزنه و بگه تو فلان جا و فلان موقع فلان فحشی رو به من دادی و من دهنم از این حرف در حدی باز بمونه که نتونم حرفی بزنم و من چاره ای جز این که تلفن رو قطع کنم و بشینم یه گوشه و به این فکر کنم که چقدر از این آدم ها متنفرم و دلم میخواد یه اوق بزنم و همشون رو بالا بیارم و باز همچنان رو تصمیم هستم که بزارم برم و برای خودم یه خونه بگیرم و تنهایی زندگی کنم و باز همچنان قول میدم دلم برای احدو ناسی تنگ نشه و حتی از این کارم "پشیمون " نشم :)


  • asra ツ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">