دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سخنی با خانُمان محترمی که گذرشون به این آبادی افتاده باشد دارم آن هم این که سعی کنید وقتی پشت فرمان مینشینید  این نکته رو به یاد داشته باشید که نباید همیشه در برابر موانع ترمز کرد ... الان میگین مثلا چی؟!!! ... خب من بهتون میگم ... مثلا با سرعت 100 دارین میرین توی جاده و نیاز به نیش ترمز، یا کلا نیاز به استفاده از ترمز دارین و وقتی پاتون رو گذاشتین رو ترمز دیدین ترمز نمیگیره فوری فرمون رو نگیرین سمت قسمت خاکی جاده اونم با 100 تا چون تجربه ها ثابت کردن در این وضعیت ماشین به احتمال 90 درصد چپ میکنه و نه تنها خودتون به دیار باقی میشتابین بلکه ماشین هایی هم که پشت سر شماست رو هم ممکنه در این سانحه دخیل کنین :|... بنده خودم بارها در مقابل موانع نه تنها ترمز نکردم بلکه به سرعت خودم افزودم و موانع را رد کردم و هفت جد آباد افراد داخل ماشین رو جلوی چشمشان آورده ام  و سخن کوتاه میکنم و اجرتان با خدا یا علی:|
  • asra ツ..

نظرات  (۲)

  • Åηℯ  ṧ♄εґłƴ
  • عجب:)
    گویم که:
    مش رجب
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • ^_^

    :دی

    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">