دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+حرف زیاد دارم زیاد زیاد زیاد ... خب ولی وقت کم دارم برا همین یه وبلاگ تو یه گوشه از مغزم زدم و حرفامو اونجا برا خودم میگم


+مطمئنین پرزیدنت محترم نفوذی نیس؟:|


+ بعضی وقتا با بقیه مقایسه اش میکنم بعد کلی قربون صدقه اش میرم نمیدونم چرا؟!!!:|


+هر چی بیشتر میگذره بیشتر دلم میخواد تنهایی زندگی کنم:|


+یادتون باشه هیچ وقت یه لیوانو توی دستتون نپوکونین چون ممکنه وقتی دستتون به موهاتون میخوره حکم نمک بر روی زخم رو داشته باشه و حتی کار های عادی تون رو با کلی درد انجام بدین و مثل من یک روز بعدش بفهمین که چه بلایی سرش اوردین :|


+ به قول بقیه فردا تک تک این اعضا بدن که مراقبشون نبودم ازم شکایت میکنن خب بکنن خودشون میسوزن به من ربطی نداره :| بس بهتره کمتر چوغولی کنن


+ دو ماه تموم شده ولی من هنوز باورم نشده که دیگه نیست و هی میگم الانه زنگ بزنه بگه باز نیستیا برم ببینم نشسته رو تخت و لبخند رو لبش :)

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

عزیزدل مهربانویی که وبلاگت رو دیدم الان یهویی....
گویم که:
خیلی یهویی ذوق مرگم کردی با کامنتت مهربانوی من^_^
+یه حسی میگه بی ربط هم نیستن

+داداشتو با داداشای یه بنده خدا مقایسه میکنی🤔

+ موافقم

+:/

+حالا وقتی شکایت کردن میفهمی:|

+خدا رحمتشون کنه
گویم که:
فقط دومی:))))
؛)))
گویم که:
نخند برو عکسی که برات فرستادمو چک کن:/
عه باشد
گویم که:
اورین:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">