دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

با کسی میل سخنم نیس حتی خودم


  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

منم
گویم که:
یعس
نیس یعنی چی؟ :|
گویم که:
یعنی نیس دا ...چیزی که موجود نباشه رو تو ده ما میگن نیس:/
منم که همش میخوای بزنی 😭
گویم که:
وای کوثر دارم با عصا راه میر م زدن چیه؟! شیطونه میگهبا همین عصا بزنم فرق سرتا:/
من تحقیق کردم توی هیچ دهی به چیزی که موجود نباشه نمیگن نیس :|
گویم که:
روش تحقیقتو بگو ببینم چطوری تحقیق کردی🤔
عصا واسه چی؟

بیا تهدیدمم میکنی😭
گویم که:
نگا کسی که چلاق بشه عصا دست میگیره:/
تهدید میدونی تو کارم نیس من عمل میکنم الانم تذکر بود:/
تو چرا عین جن شدی؟:/
تحقیقات محلی :|
+ داری با عصا راه میری و هنوز به آه مظلوم ایمان نیاوردی؟! :|
گویم که:
تحقیقات محلیت چطوری از شمال رسید به شمال غرب🤔 قشنگ توضیح بده:_
+آه مظلوم چی چی هست:/یکم قصای الهی گیر کرو به پام:/
من همه جا آدم دارم :|
+ آه مظلوم که نیاز به توضیح نداره... از اسمش کاملاً مشخصه... و در اینجا مظلوم یعنی مجتبی :|
گویم که:
طرف ما دقیقا کجا آدم داری؟🤔
+مجتبی کیه؟:/
با اونور ببینم چی میگی دا
همشم به من تذکر میدی😭 :|

این به خاطر مودمم:|
گویم که:
:/
من جای آدم هام رو لو نمیدم :{
مجتبی هستم... یک مظلوم :|
گویم که:
تحقیقت باید علمی باش نه محلی:/
منم اسرا و کاملا سالم😑
آدرس وب آبو چیه اسرا؟
گویم که:
همون abu71.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">