دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه احساس میکردم علاقه ای به خوندن زندگی نامه ها ندارم و بعد خوندن یک زندگی نامه شکم به یقین تبدیل شد و زندگی نامه سلام بر ابراهیم اولین و آخرین زندگی نامه ای بود که خوندم.


  • asra ツ..

نظرات  (۷)

:)))))
چرا خب!!؟! :)))
گویم که:
دوس ندارم دا بنا بر دلایلی که بگم همه هجوم میارن:/
  • محدثه بانو
  • خیلی کتاب خوبیه:))
    هِدِرت ناپدیدشده :(
    گویم که:
    سلیقه ها فرق دارن خب:/
    اع🤔
    به من بگو حالا -_-
    من دوست دارم بدونم :دی
    گویم که:
    اون ور میگم اینجا ترورم میکنن:/
    منم منظورم همون ور بود -_-

    گویم که:
    🤔کدوم ور؟!
    فرقی نداره هر وری که من هستم
    گویم که:
    کدوم وری هستی؟:/
  • ๓iŞŞ  คຖē
  • دیدتون رو عوض کنید لدفا
    نسبت به زندگی نامه خوندنا
    گویم که:
    کسی که بخونه و خوشش بیاد به علاقه اش احترام میزارم اما این دید نیس علاقه اس که من علاقه ای ندارم^_^
    لدفا نه لطفا😁😂
    خدایا🤦
    گویم که:
    هوم🤔

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">