دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+از خواننده های جدید وب پرسیده بودن که چند سالمه و اهل کجام عرض کنم که بنده بیست و اندی سالمه و در یک نقطه از شمال غرب کشور سکونت دارم:/...و این که چرا وباتون رو نمیخونم؟!!باید بگم والا میخونم ولی برای کامنت گداشتن پیر شدم فقط برای دوستایی که از بلاگفا میشناسم از اون قدیم ندیما کامنت میدم برای بقیه هر از گاهی:/

+رویا و هانیه اگه به سمت دیار باقی شتافتیت که هیچ یه فاتحه ای میفرستیم و حلوا و نهار خدمت خانواده میرسیم که فاتحه الکی نشه...اگه زنده این بدونین خیلی نامردین و عروس دریایی کامل تشرف دارین وسلام.

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

  • ๓iŞŞ  คຖē
  • نخیرم خیلی هم جوونین ...باید بیاین کامنت بذارین
    گویم که:
    گذشت دوران جوانی هعی:(
  • ๓iŞŞ  คຖē
  • الان سن جوونی دقیقا چنده؟
    میخوام ببینم به بحران میانسالگی رسیدین یانه!
    گویم که:
    نه دارم در بحران میان سالگی رو میزنم:/
    هووم.. منم کم پیش میاد کامنت بذارم بیشتر وبا رو تو اینوریدر میخونم... اما خب هنوزم مث قدیما گهگاهی وبگردی میکنم وب هایی ک خوب مینویسن یا خوندنشونو دوست دارم و  پیدا میکنم کامنت میذارم.. دنبال میکنم... و هنوزم خوشم میاد از اینکه لابلای وبگردیا آدمای جدید پیدا کنم و وارد دنیاهای جدیدی بشم... 
    بیست و چند ساله. شمال غرب.. طرفای آذربایجان و اینا میشه.. هوم. . تبریز و دوس دارم برم.. تو برنامم هس. 
    چقد حرف زدم :دی
    گویم که:
    دخترها زیاد حرف نمیزنند واقعا که:/
    مامانم اینا دارن میرن مکه همش کار همش مهمون 😑
    من عذرم موجه 
    ولی هانیه نه 😶
    گویم که:
    گم شو حرف نزن😑
    گفتی برا من سوغاتی بیارن؟🤔
    😶
    واسه خودمم سوغاتی نمیارن با اون ی ذره دلاری که بهشون دادن 🤨

    گویم که:
    بگو همون یه ذره رو هم برا من خرج کنن:/
    حتما 😕
    🤧😶🙄
    گویم که:
    اورین
    گوشیت خراب شده باز🤔
    زبونتو گاز بگیر😒
    گویم که:
    نوچ😁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">