دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

خدایا به تمام کله پوک هایی که نمیدونن روزای تعطیل اداره پست هم تطیل میشه یه عنایتی بفرما :|

بلند بگووووووووووووووووووووو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین :|


+خنگ اداره پستم جزو ادارات دولتیه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۴)

  • یا فاطمة الزهراء
  • داراه :)))) 
    حرص نخور چروک شد پوستت 
    گویم که:
    چی شده؟:|
  • یا فاطمة الزهراء
  • چیزی نشده :)) 
    گویم که:
    والا:دی
    حالا چی قرار بود پست کنی ؟ 
    + من فقط بچه کنجکاویم همین :)
    + یه سر برو پیش رویا دعواش کن .با تچکر :)
    همینجا هم یکم ملایم منو دعوا کن . خیلی تچکر :)
    گویم که:
    من که در این حد خنگ نیستم یه نفر دیگه خنگ بازی در اورده:)))
    خودت حدس بزن:/
    فضولی و کنجکاوی از یه خونواده نیستن یعنی ناتنین؟:/
    رویا رو دعوا کنم میزنه له میشما:/
    هر چند دعواش میکنم کیه حرف گوش کنه از بس گفتم گم شو درستو بخون
    تو چه مرگته؟کرفتت بزنن...روان پریش...بخ بخ...بیچاره...قاطی...معظل جامعه:/
    کمه بازم بگم:/
    چه خنگی بوده ^____^ 
    گویم که:
    دیونه خنگ:/
    ی نفس بگیر :|
    هانی بیا خودم اعتراف کنم منو میگه :| 
    خنگم نیستم ^___&
    گویم که:
    نمیخوام بگیرم به تو چه:/
    هستی:/
    ها ناتنین .اینم نمیدونستی؟؟ :|
    کرفتت بزنن ؟؟؟؟؟ این دیگه چی فوشی بود :|:
    قربونت دیگه هیچ وقت دعوام نکن به درد نمیخوره :))
    جیگر من خیلی هم باهوشه فقط خواسته سر شوخی رو با تو وا کنه😆
    گویم که:
    تعارف نکن خلاصه:|
    خیلیم خنگه:|
    خب حالا :|
    گویم که:
    کی با تو بود:|
    میگم خب حالا -_-
    گویم که:
    خو که خو-_-
    هوم؟
    گویم که:
    هوم و زهر مارو مرض درد و کوفت هناق~_~
    عمدی نبوده جواب ندادنم ... سرمم شلوغ نیس و نبوده... مریضم فقط همین درد زیاد دارم نمیتونم بیام حتی تلگرام چه برسه اینجا با منم درست صوبت کنا~_~
    من که دیگه گلایه نکردم
    گویم که:
    :)
    مواظب خودت باش زود خوب شی :)
    گویم که:
    خدافظت
    مولی ناراحت نشو 
    ذوق داشتم واسه تولدت
    خیلی زیاد 
    دیروز همش نگران بودم نکنه نبینی پست هانیه رو به هانیه ام گفتم ۲،۳ بار
    کادوهای چپر چلاقمو
    ذوقم کور شد وختی دیدم حتی اون تبریکمم که چیز خاصی توش نبود تایید نشدن
    دوس داشتم خودت بهم بگی دوسشون داشتی یا نه
    میدونم نمیشد تاییدشون کنی بخاطر همونم به هانیه چیزی دربارشون نگفتم که تو پستش بذاره
    بخاطر اینکه میدونم حساسی حتی اون کامنتی که به شوخی گفته بودم قهرمم پس گرفتم 
    این رویا کوچولو فقد دلش میخواس جواب تبریکشو بدی تو روز تولدت
    نه بعدش 
    همین
    ولی بازم ببخش که ازت دلخور شدم 
    احتمالا اینم تایید نمیشه :))
    ولی بخاطر اشکامم شده ببخش
    گفتم خدافظ که یکم نباشم تا اذیتت نکنم 
    همین
    :*

    گویم که:
    ناراحت نیستم چون زندگیه خب برا منم اینجوریه :)
    میدونم تقصیر بچگیه منه که فکر نکردم شاید مریض باشی 
    تقصیر منه
    گویم که:
    بشین درستو بخون:)
    دیگه نمیام اینجا البته تا وقتی حالم خوب بشه
    من که نمیتونم بزور بیارمت اینجا :)
    اینجا خونه ی توعه،من خودم اینجا مهمون ناخوندم :))
    از دستم دلخور نباش تا بتونم بشینم سر درسم :)
    تا اشکام دیدمو موقع درس خوندن تار نکنن :)
    نمیدونم چقد منو میشناسی ولی اینو بدون وختایی که دلم تنگ میشه بهانه گیر میشم بداخلاخ میشم،بچه میشم خیلی بچه 

    ولی مواظب آباجیم باش ^_^
    خب؟
    آفرین *_*
    گویم که:
    عزیز خودمی مگه ادم از ابجیش ناراحت میشه؟
    اما من حالم خوب نیس منظورم جسمیه 
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">