دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتی که می گویند "حرف حرف می آورد" راست می گویند .

در جمع دوستان وقتی که شنیدم می گفتن فلان دختر نمازش سر موقع است ،در مقابل خدا سجده اش طولانی است ، روزه غذایی ندارد زیارت عاشورا میخواند ، مسجد میرود ، احیا می گیرد.... دلم برای خودم گرفت .... و این دوستان فکر می کنند که من ایمان ندارم من از مسلمان بودن فقط اسمش رو یدک میکشم ... من مسجد نمی رم اما خانه پدر بزرگ پیر و تنهام که صبح تا شب چشمش به در است تا یکی بیاد حرف بزنه و از دیدن من شاد میشه می رم ... من صدقه ای نمی دهم اما به آن پیر مرد سر چهار راه که با آن سن دست فروشی میکنه با پول 4جعبه کاغذ دستمالی یه کاغذ دستمالی جیبی میخرم ... من نمازم یه ساعت طول نمیکشه و موقع دعا دستام به لوستر خونه نمیرسه اما خدای من همیشه تو دلمه تو دلم دنبالش میگردم نه اون بالا که موقع دعا نگاه میکنیم و در سقف خونه دنبالش میگردیم ....زیارت عاشورا نمی خونم اما گریه هر پیر مرد پیر زنی عاشورا به پا میکنه تو دلم

اما باز خدای من با خدای دوستانم با خدای آن دختر یکی است ... فقط من خدایم رو جور دیگری میشناسم

خدای من دوست منه نه پادشاهم همیشه باهامه و با هر ضربان قلبم احساسش میکنم :)

و من باز دلم برای خودم میگیرد :)

  • asra ツ..

نظرات  (۳)

  • محمد StigMatiZed
  • سر خدا منت میگذارید؟ یا قراره به کسی چیزی ثابت بشه؟

    در نهایت اونی که مشخص میکنه کی چیکاره هست، نه من نه شما نه نماز طولانی نه حتی خانه پدربزرگ پیر رفتن هست

    خدا خودش به دل های ما آگاهه
    دلتون شاد
    گویم که:
    من نمیخوام چیزی رو ثابت کنم .... اگه میگین خدا از دلا آگاهه بس میدونه که کی منت میذاره کی نمیزاره :)
    منم مشخص نکردم کی چیکارس فقط خواستم بگم قضاوت نکنین درباره کسی که خودش راه رسم مسلمانی رو میدونه
    مسلما هم خدا نمیگه نمازتو اینقدر طولانی کن که یه بنده دیگه من از پا در بیاد که همچین رفتاری رو هم پیامبر سر نمازشون نشون دادن
    دل شمام شاد :)
    نظر منم شبیه شماست
    واجبات رو انجام بده محرماتم انجام نده

    بقیه چیزا بهانه است
    انسان باید کار هم نوع خودشو راه بیندازد
    گره کار همنوعشو باز کنه
    کمکش کنه!

    وگرنه سپاهیان عمرسعد و شمر هم نماز میخوندند
    گویم که:
    خیلی خیلی ممنون از شما :)

     روزه غذایی ندارد زیارت عاشورا میخواند

    روزه و نماز خوراکی نمیشه ها،قضا میشه....

     

    البته گستاخی نمیکنم ها.

    زیبا بود،اول دل باید پاک باشه

    شما میگین فلان دختر هیچ نماز قضایی نداره،امــــــــا آیا نزد خدا هم نماز هاش قابل قبول بوده؟

     

     

    التماس دعا

    باتشکرسحر

    گویم که:
    شما خانومی خانومی :)
    من به پای گستاخی نمیزارم اگر خواننده این وب بوده باشین باید به سوتی های این وب عادت کرده باشین و گر هم نه سعی کنین عادت کنین خانوم خوب:)
    یه امضام میزدی پاش ... دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">