دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در جمع دوستان که همگی نشته و در حال میل نمودن (همون کوفت خودمون )بستنی بودن

یک سوال بسیار با محتوا از ذهن دوست باهوشم تراوش کرد

و آن هم در این مورد که: " بچه ها به نظرتون چطوری میشه یه نفرو بدون سرو صدا کشت؟ " :|

و در این راه بسیار انسانی هر کدوم از دوستان پیشنهادی دادن

و نوبت که به من رسید پیشنهاد یک مرگ خاموشو کردم .... دی

بدون هیچ خون و خون ریزی (چیه توقع داشتن مرگ خاموش خون و خون ریزیم داشته باشه ):|

خلاصه پیشنهادام هم این بود که ...(حالا که فکر شو میکنم نگم بهتره میرین یکی رو خاموش میکنین بعدش بیا جمع کن بس توقع بیجاییه که اینجام بگم ):|

خلاصه بعد شنیدن این پیشنهاد انسان دوستانه بنده (انسان دوستانه چون بدون درده).. دی

  دوستان گرامی صحنه را ترک نموده  و هیچ سوالی از این نوع از بنده دیگر نپرسیدند o_O

تا یک هفته نیز هیچ کدام جواب بنده رو نمیدادند دقیقا هم نمیدونم چرا ؟؟... O_o



نتیجه اخلاقی : پول بستنی منم حساب کردن که یه وقت لج نشم باهاشون خاموششون کنم ... دی

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

  • محسن رحمانی
  • ای قاتل :دی خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    شوخی کردم  خخخخخخخ

    گویم که:
    کلا اینجا همه شوخن شما نگران ناراحتی نباشین ... دی
  • محسن رحمانی
  • ما هم بستنی میخوایم :دی
    گویم که:
    برین جلو یه بستنی فروشی دستتونو کنین تو جیبتون بدین به عمو یدونه بستنی بگیرین میل کنین ... دی
    میبینین چه سخاوتی دارم .. دی
  • دختری از تبار تسنیم
  • بلا به دور...
    گویم که:
    بلایی هم بوده باشه به دور شد ... دی
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخ
    گویم که:
    آیا میدانستید که نباید موقع غذا خوردن حرف زد موجب خخخ کردن میشه ... دی
    وییییییی
    گورخیدم آباجی O_o
    گویم که:
    اوا چرا ؟؟O_o
    قیز نیه به؟؟ :))))
  • محسن رحمانی
  • :دی

    الان یه شعر نوشتم دیدید استعداد دارم :دی

    گویم که:
    آورین آورین احسنتم تبارک الله ... دی
    تو کلوله بارتون لواشکو پفک و پاستیلم بزارین ها ... دی
  • زهرا دلآرام
  • دی:
    گویم که:
    هعی :|
    مرگ خاموش که حال نمیده... قتل باید پر از خون و خونریزی باشه... که جیگر آدم حال بیاد :)
    گویم که:
    کار این دوستمون با مرگ خاموش راه میفتاد ... دی
    من خودم هم با خون و خون ریزی موافق می باشم قتلی در این مورد سراغ داشتی خبر کن دیگه ... دی
  • مسعود سلطانیان
  • خوب بود
    گویم که:
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">