دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تا حالا شده ، یعنی براتون پیش اومده که یکی تو دنیای مجازیتون بوده باشه وبعد ها بنا به دلایلی  به دنیای واقعیتون کشیده بشه وبراتون مهم باشه مثل آدمای مهم زندگیتون؟



+تا جای ممکن بهش جواب بدین حتی خواننده های خواموش:)

+حتی تو آشنای دور نزدیک که میای ول میچرخی میر ها بگیرمت دیگه ×_×

  • asra ツ..

نظرات  (۱۵)

بله شده اسرا...
و بقولِ خودش آدم قرار نیست به همه ی آرزوهاش برسه...شاید هم خدا اینطور می خواسته و من مطمئنم خودش هواشو داره همیشه!
+پیچیده ست یه کم.در این مقال نمی گنجد :)
+مرسی بابتِ یادآوری
گویم که:
جدی فاطمه بانو ؟
برات مهم هم بوده؟
خواهش
+خدا هوای هممونو داره :)
نه نشده تا حالا ...
گویم که:
خوبه آباجی:)
  • محسن رحمانی
  • نه
    گویم که:
    باشه
  • خانم انار
  • سلام:)

    نه به معنای واقعی!

    +
    اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
    اینجا گم که مى شوى
    به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
    :)


    حالا چه برسه به مجازیاش!

    گویم که:
    سلام :)
    بله خب اینجا با همه تفاسیر خو ب و بد زمین است :)
    من همیشه سعی کردم کسی از دنیا مجازی به دنیا واقعی ام نرسه ..
    گویم که:
    آورین سعیتو بکن تو میتونی .... دی
    ولی ممنون آبان بانو :)
  • شملیــا ●○●
  • نمیدونم تو چه حدی مدنظرته
    من صمیمی ترین دوست مجازیم که از واقعی ها هم باهاش صمیمی ترم ، ارتباطمون هم کمی متمایل به زیاد به دنیای واقعی کشیده شده
    گویم که:
    در سطح جهانی مد نظرمه شما کشوریم بیاری قبوله... دی
    خوبه دوستی هاتون پایدار:)
    آره... شده.
    گویم که:
    براتون مهم هم بوده؟:)
    نــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    همه مجازی بودن،هستن،خواهند بود..:))
    گویم که:
    بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشه
    بگذار بمانند دست نزنی ها آورین... دی
    تا حالا هیچ دوست دنیای مجازی من به واقعی نکشیده..!
    گویم که:
    با این آسم میخوایین کشیده بشن :|
    نه
    گویم که:
    باشه :)
    نه
    ولی بوده دوستای قدیم (دوران ابتدایی) رو از فیسبوک پیدا کردم و واسطه خیر شدن تا معلم اولم رو ببینم
    مهمترینش این بود!
    گویم که:
    خوبه :)
    جالبه معلم ابتدایی ، هر چند من معلم ابتداییمو الان هم میبینم :)

  • امیرحسین محمودی
  • چه سوال جالبی تاحالا بهش فکر نکرده بودم ....

    من چون خیلی تو شبکه های مجازی فعال نیستم و اکثر اونایی رو که باهاشون ارتباط دارم همون اطرافیان و رفقام هستن تاحالا برام اتفاق نیوفتاده ...

    تنها فعالیتم تو همین وبلاگی هستش که حرفای دلم رو مینویسم ...
    گویم که:
    خوبه موفق باشین :)
    ینی از نزدیک ببینییش ؟!!! نه :| نشده :| خودت چی تا حالا شده ؟! :|
    گویم که:
    نه نشده:|
    بله... خیلی مهم بوده :)
    گویم که:
    :)
    مهم بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود. بیرون از دنیای مجازی ندیدمش اما واسم از اطرافیانم آشنا تره : )
    گویم که:
    چه جالب:)
    یه آشنای دور و نزدیک :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">