دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند وقتیه هر جا میرم حتی سایت این استخدامیا حرف از اینه که دهه ی شصتیا مهره سوختن هرچی هس مال دهه هفتادیاس و از این حرفا ...که خودتون خیلی شنیدن از این حرفا [شعر شد .. دی ]

طوری میگن همه چی برا دهه هفتادیاس اینگاری حق مسلم همه چی رو به دهه هفتادیا دادنO_o

حالا بماند بعضی حرفا که پشت سر هم میگن هر چند حق هم دارن خب ، غیبت شیرین است...دی

اصلا چرا دعوا میکنین من شصت شما هفتاد این که دعوا نداره .... دی

اصلا حق انحصاری انرژی هستی برا شصتیا O_o

بیکاری و الافی و حق کشی برا ده هفتادیا O_o

دیگه تصویب شد رفت کسی هم رو حرف من نبینم حرفی بزنه ها .. دی

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

عجب..!
نشنیده بودم..!
گویم که:
عجب انتظار داشتی بشنوی
عمویی که با اسپری خوشبو کننده  مردمو سر کار بزاره معلومه که نمیشنوه:|
باید خبرا رو ما بهت برسونیم یا نه... دی
بابا از اوا هم از کل کل خوشم نمی اومد
من تنها دهه هفتادی خونم و بقیه خواهربرادرام دهه شصتی هستند!
هیچ مشکلی هم نداشتیم و نداریم
تازه اونا ازمن هم الحمدلله زندگیشون خوش تر هست!
گویم که:
خب منم از کل کل خوشم نمیاد اما یه عده ای هستن که افتادن به جون هم شصت هفتاد میکنن متاسفانه.
ایشالله زندگی همه به خوشی :)
باشه خب چرا میزنی؟! O_o
گویم که:
کسی زده پا چشت آباجی:)))
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخححح شما دهه هفتادی هستی؟
    خخخخخخخخخ خوب راس میگن شما دهه هفتادی ها که ظرف هم
    نمیشورید:دی خخخخخح
    گویم که:
    جناب خخخ نه 90 هستم :|
    اخه ظرفا یک بار مطرف شده[آیکون غرور]
  • محسن رحمانی
  • خخخخخخخ بابا شوخی کردم .بابا اینا کل کل هستند ولطیفه که میسازن  واقعیت نداره.
    گویم که:
    والا اگه شوخیه تو یکی از این سایتا من دیدم داشتن همه میدریدن سر این موضوع :|
    پس شوخی بوده شکر عجبا... دی
  • محسن رحمانی
  • این رورها شوخی هام خرکی شده .واینکه کل کل که ببن دختر پسرا
    شروع بشه با دعوا تموم میشه.
    گویم که:
     خرکی!؟
    O_o
    نه اتفاقا هر دوتاشم پسر بودن ... دی
  • محسن رحمانی
  • آره بعضی از شوخی ها کاملا بدون فکر وکاملا نادرسته که حتی به مرگ
    مینجامه.نمونش اگه یادتون باشه پارسال توی یه پیش دانشگاهی
    یه دانش آموز صندلی رو زیرپای همکلاسیش
    کشید واون هم زمین خوردوباعث آسیب  رسیدن به نخاش شد.
    گویم که:
    از این شوخیا زیاد دیدم حتی اونایی رو که باعث مرگشون شده:(
     ولی اینو نشنیده بودم !!
  • محسن رحمانی
  • آهان خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    بله :((((
    اصن کل دهه ها واس شما.. :|
    گویم که:
    اصن قبول نیس :|
    سلام :)))))))
    گویم که:
    سلام :)))))
    واای سلام اسرا جون نمیدونی چقد دنبال وبت      گشتم،چقد خوشحال شدم پیدات کردم.^_^ منم تازه اومدم بیان به به وبه منم سر بزن خوشحال میشم؛ :دی
    شناختی منو؟!! :))))))         
    گویم که:
    وای رویا تویی تو زرسو مشق نداری بچه بیام گوشتو بگیرم هان... تو مگه فردا مدرسه نداری هان؟؟؟....دی
    من که رویا نیستم :l رویا منه :))) اییییییییش چه زودم فهمییید :l چرا درسم دارم :l
    گویم که:
    هر دوتونو الان قاطی میکنم یه چی از آب در میاین بزارن تو همون کتابای درستون صب کن [آیکون عصبانی]... دی
  • آریانا م.ف
  • واقعا ملت بیکار شدن میشینن راجب این مسله بحث میکنن خخخ حتی تویه رسانه ملی:D یه بار احسان علیخوانی قبلنا که دو هس سال پیش فک کنم گفت من دل خونی از دهه هفتادیا دارم خخخ
    واقعا ادم به عقل خیلیا شک میکنه.ولی خو کل کلم گاهی خوبی. در کل جواب دوسویه باس داد بش
    گویم که:
    میبینی تو تلوزیونم سر این موضوع بحث میکنن یعنی خیلی شیرین میزنن اینا ها :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">