دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

[حــــــــــــــــــــــــــــذف شد]



  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

به وبم سر بزنین
گویم که:
:)
خود درگیری داره پستاتون؟؟!!
گویم که:
:)
شاید یکی میخواد حرف بزنه اما نمیشه :)
شما خواستین بزارین پای خود درگیری مهم نیس:)
ازین زاویه بش نگاه نکرده بودم!
گویم که:
احوالات یه نفر زاویه زیادی داره اونم برسه به این که یکی بخواد حرف بزنه و نتونه ....بشه یه خود درگیر:)
  • شملیــا ●○●
  • هووم !
    گویم که:
    هیچ :)
    ای بابا آخه چرا...من تازه وب شمارو پیدا کرده بودم :|
    گویم که:
    وب حذف نشده فقط مطالب این پست حذف شده :)
    عه چقد خوب....:)
    آخه من در جریان مطلب قبلیتون نبودم.الان اومدم دیدم نوشتید حذف شد.
    موفق باشی
    گویم که:
    فک نکنم کسی در جریان مطلب این پست قرار گرفته باشه چون بعد نوشتن حذفش کردم
    ممنونم همچنین:)
    آره اسرا بعضی چیزا میمونه تو دل آدم و نمیشه گفت ...
    خفت میکنن!
    مدتیه این حالو دارم.
    گویم که:
    ایشالله حالت خوب شه هر چند این حالو هوا ها میرن و میان :)
  • آریانا م.ف
  • نمیفهمم اما میتونم درک کنم. نمیفهمم چون هر شخصی حس خاصی داره. درک میکنم چون خیلی اوقات خودم اینجور بودم.
    گویم که:
    ممنونم آریانا :)
  • امیرحسین محمودی
  • خیلی خوب بود حیف شد حذف شد خخخخ
    گویم که:
    :|
  • محمد StigMatiZed
  • چی شد؟
    گویم که:
    هیچ :)
    :l
    گویم که:
    دی