دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

ای دل غافل


+دنیا یالان دنیا (به من چه) :|

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

؟؟؟؟؟
گویم که:
?????
خوب باشی دوستم :)
گویم که:
ممنونم مهر بانو:)
راستش یاد آهنگ "آهای دنیا علی تکتا"افتادم...
دیگه نمی دونم چقد مرتبط بود!
گویم که:
نشنیدم فاطمه بانو :)
یالان ینی دوروغ D: دارم رو زبانم کار میکنما :))))
گویم که:
زبانت که 10 متره فک میکنی هنو جای کار داره؟:|
آرههههه :)))))))) تواناییش بیشتره :)))
گویم که:
یکم بیشتر از بیشتر نیس عایا؟؟:|
چراا چراا هس :)))) ینی میگی کوتاش کنم ؟ :|
گویم که:
خودم برات کوتاهش میکنم :|
باش :|
گویم که:
:|
یالان یعنی دروغه؟
یادمه روی دیوار یه مسیری که هر روز میرفتم مدرسه بودش و هر روز میخوندمش
فکر کنم یه موزیک هم اون موقع ها ساخته بودم با خودم
بعدا پرسیدم فکر کنم گفتن میشه دنیا
گویم که:
بله یالان یعنی دروغ :)
تو مسیر مدرسه خاطره های زیادی داشتیم بخصوص از دیوارای مسیر یادش بخیر :)
نه یالان یعنی دروغ .... دنیا باز به ترکی میشه دنیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">